חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

BNI מועדון העסקים של מודיעין

 

שיווק באמצעות חברות בקבוצה המחוייבת לך ואתה, לחבריה. במושגי העולם ההיי-טקי של היום, קוראים לזה נטוורקינג או בעברית, מיצוב רשתי. קבוצת BNI במודיעין ממשיכה בגיוס חברים. כרגע זה נראה כהצלחה פוטנציאלית גדולה

 

כל איש עסקים, בין אם הוא חולש על עסק גדול ובין אם על קטן, יודע שהדרך להצלחה העסקית נמצאת במילת הקסם "שיווק". העובדה שאתה בעל מקצוע מעולה, או שיש לך מוצר מצויין, אינה מספיקה, אם אף אחד לא שמע עליך.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות פירסום לסוגיו, בעיתונות בטלויזיה, בפלאיירים או בכל מדיה תקשורתית אחרת. הענין הוא שבדרכים הללו המידע מופץ באופן לא סלקטיבי, "הכל לכולם", ולמעשה הפרסום מגיע לצרכן הפוטנציאלי די באקראי.

דרך מעניינת ליידע את הציבור על קיומך כעסק מציעה קבוצת business network international  או בקיצור BNI. ובלתמצת את התורה כולה למספר משפטים מועט: ארגון שמטרותיו הן הרחבת מעגל העסקים וחוג הלקוחות בדרך של שיווק עצמי מפה לאוזן. באמצעות הכרויות אישיות עם בעלי עסקים נוספים בסביבתך הקרובה והרחוקה, ומחוייבות אישית לחברי הקבוצה. למעשה זו דרך של קידום מכירות בה אתה כחבר בקבוצה מחוייב לחברים האחרים והם מחוייבים לך.

בחודשים האחרונים התחדשה פעילות קבוצת MNI במודיעין. בקבוצה ניכרת התרחבות משמעותית במספר החברים  ובמועמדים החדשים להצטרפות. אחד החברים היותר מוכרים בקבוצה, הוא ראש העיר הראשון של מודיעין, משה שכטר.

ההצטרפות היא על בסיס מקצועי וכרוכה בתשלום דמי חבר ודמי רישום. חשוב לדעת כי בכל קבוצת BNI, וכך גם במודיעין, יכול להיות רק חבר אחד בתחומו המקצועי. הצטרפות לקבוצה בתחום מקצועי מסויים חוסמת הצטרפותם של קולגות ומתחרים מקצועיים.

הקבוצה המודיעינית נפגשת אחת לשבוע בבית הקפה "קורה בקפה" במרכז מליבו, ובמפגש מציגים החברים "רישותים" אותם ביצעו עבור חברי הקבוצה, או עסקים שנוצרו בסיוע חברים מהקבוצה. הפניות עסקיות כאלה אפשריות גם בין קבוצות שונות בארץ או בעולם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות