חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נעצרה חשודה בפרשת הפריצות במודיעין

 

עלייה חריגה במספר הפריצות לדירות הביאה לחשד שבעיר פועלת כנופייה חדשה. מעצר של צעירה שברשותה נמצא רכוש גנוב יאפשר ככל הנראה את קצה החוט בדרך למעצרים נוספים

 

עלייה חריגה במספר ההתפרצויות לדירות במודיעין, הביאה להקמת צוות משימתי לאיתור וחיסול התופעה. חברי הצוות הם שני השוטרים הקהילתיים, שאול ימין ודרור ישראלי, יחד עימם גם השוטרים בוריס וולוביק ויורם חדד. בתום ניפוי המידע שהצטבר בידי הצוות עלתה המסקנה כי כנופיה חדשה החלה לפעול ברחבי מודיעין.

ביום חמישי התקבלה בתחנה הודעה על אשה חשודה ברחוב נחל פארן. השוטרים שהגיעו למקום איתרו את האשה ומצאו מתחת לרכבה כלי פריצה. האשה, תושבת ירושלים, הובאה לחקירה והכחישה כל מעורבות בפריצות האחרונות בעיר.

צוות בילוש בפיקודו של שלמה אליהו הגיע לביתה של החשודה לשם ביצוע חיפוש. במהלך החיפוש נמצא בדירתה רכוש רב החשוד כגנוב. בכלל זה, מחשבים, מצלמות דיגיטליות, תכשיטים ועוד. חלק מהרכוש שאותר זוהה ככזה שנגנב בפריצות מודיעין.

האשה הובאה ביום שישי לבית המשפט ושוחררה למעצר בית. החקירה טרם הסתיימה וצפויים מעצרים נוספים. לאור האמור נראה כי האשה לא פעלה לבד וכי היתה חלק מכנופייה, כפי שאכן העריכו בצוות שהוקם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות