חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

סמים סמים סמים

 

שלושה מעצרים על רקע של אחזקת סמים, בשלושה ארועים נפרדים, בכולם מעורבים ערבים, חלקם תושבי שטחים בעלי עבר עברייני, וחלקם ישראלים

 

 תושב שטחים, עבריין המוכר למשטרה, נעצר ביום חמישי, לבדיקה, על ידי שוטרי תחנת מודיעין שהיו בסיור בעיר. העצור, שוהה בלתי חוקי, ותלויים כנגדו שני מאסרים על תנאי בשל עבירות שהייה בלתי חוקית וגניבת רכב. בחיפוש שנערך על גופו נמצא חומר החשוד כסם מסוכן. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט עד לתום ההליכים נגדו.

בסיור אחר, הפעם של סיירי תחנת בנימין, ששהו ליד הכפר דיר-קדיס הסמוך לקרית ספר, נבדק על ידם רכב סוזוקי פרטי. בחיפוש ברכב נמצאו כלי עישון וחשיש. נהג הרכב הוברר כעבריין נמלט הדרוש למחלק פשיעה של מרחב ציון (ירושלים). הנהג (28), מחמד אחמד קטיוסה, תושב הכפר דיר קדיס, הודה בחקירתו כי אכן רכש את הסמים באותו היום בכפר א-רם, מסוחר בדווי במחיר של 50 שקלים.

תפיסת הסמים השלישית בוצעה אף היא על ידי שוטרי תחנת בנימין. הפעם בפארק קנדה. כח סיור של התחנה זיהה תנועת כלי רכב חריגה בהיקפה בפארק. השוטרים שהגיעו לבדוק מה קורה, הבחינו בקבוצה גדולה של 14 ערבים ישראלים, תושבי יפו שחגגו במקום. בחיפוש שנערך במכוניות ובסמוך לקבוצה, נמצאו בקבוקי שתיה, כלי עישון וסמים שונים בכמויות שונות. כל החוגגים עוכבו לחקירה בתחנת גבעת זאב. שניים מהם הודו כי הסמים שייכים להם. כל העצורים שוחררו בערבות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות