חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

תקיפה לאור יום בפארק

 

נער פלסטינאי (16), תושב חרבתא, היכה ילד (12), תושב מודיעין וחטף ממנו את הסלולרי שלו בגינה הציבורית שברחוב נחל דליה. חברו נמלט, התקשר למשטרה וכיוון את השוטרים ישירות אל הנער המכה שאפילו לא טרח להימלט

 

ילד בן 12, תושב מודיעין, עבר יחד עם חברו ביום חמישי בצהרים בפארק שברחוב נחל דליה כאשר ניגש אליו נער שעמד בסמוך וביקש ממנו את הטלפון הסלולרי שלו, כדי לבצע שיחה. באופן טבעי נענה הנער המבקש בשלילה. "תן לי את הטלפון" חזר הנער בשנית על דרישתו וחטף את הטלפון מידיו של הילד, והוסיף לו גם סטירת לחי מצלצלת.

אדם שעבר במקום באקראי הבהיל ככל הנראה את הסוטר והוא החזיר את הטלפון לילד, לא לפני שהעניק לבעליו חבטה וצביטה נוספות. וכך הרים הנער האלים את רגליו והתרחק מהמקום. הילד הספיק עוד להבחין כיצד ניגש הנער המכה לרכב חונה ומנסה לפרוץ אליו. כשלא הצליח במעשה הפריצה, התיישב על ספסל בגן ציבורי סמוך.

כל מהלך הדין ודברים, מיהר חברו שהיה עימו לביתו שבסמוך ומשם התקשרו הוריו למשטרה. עם הגעת השוטרים כיוונו אותם ההורים ישירות אל הספסל עליו ישב הפורץ המכה. מתברר שאין זו הפעם הראשונה בה "נפגשים" השניים: לפני כשלושה שבועות אירע מקרה דומה. גם הוא בשעת צהרים באזור הפארק של נחל דליה. אז, הנער רק ביקש מהילד את הפלאפון וניסה לחסום את דרכו. הילד פתח בריצה וברח מהמקום. באותו אירוע שדווח אף הוא למשטרה לא הצליחו השוטרים לאתר את התוקף.

בחקירתו במשטרה, הוברר כי מדובר בנער פלסטיני בגיל 16, תושב הכפר חרבתא ושוהה במודיעין ללא אישורים מתאימים. לנער אין עבר פלילי. בחקירתו הודה באופן חלקי במיוחס לו. הוא נכלא, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות