חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אולם ספורט חדש יקרא על שם י’’א חללי מינכן

 

אולם הספורט של תיכון עירוני ב’ יקרא ע"ש י"א חללי מינכן. מגמת הספורט של התיכון מקיימת מדי שנה צעדה לאתר ההנצחה של הספורטאים ביער בן שמן. האולם יפתח בעוד כחודשים

 

מועצת העיר אישרה ביום חמישי האחרון, את המלצת ועדת השמות לקרוא לאולם הספורט בתיכון עירוני ב’ על שם י"א חללי מינכן. ההמלצה הובאה לאישור המועצה על ידי סגן ראש העיר, אלכס וינרב. ההחלטה עדיין טעונה אישור מנהלת התיכון ומפעל הפיס שתקצבו את בניית האולם.

וינרב ציין כי אחת הסיבות לבחירת השם לאולם הספורט היא העובדה שמגמת הספורט של התיכון מקיימת מסורת של הנצחת 11 הספורטאים שנרצחו באולימפיאדת מינכן.

ביום שישי לפני שבועיים יצאה מהתיכון הצעדה השנתית המסורתית של כיתות מגמת הספורט בתיכון אל אתר ההנצחה ביער בן שמן. השנה השתתפו בצעדה גם תלמידי שכבת כיתות ו’ מבית ספר דורות. הצעדה הסתיימה באתר ההנצחה של י"א הספורטאים שנרצחו באולימפיאדת מינכן ב-72’. בטקס שהתקיים באתר המשקיף על חשמונאים, הכפר אל-מידיה ומצוקי שילת, נכחו נציגי משפחות הספורטאים ביניהם אילנה רומנו, אלמנתו של מרים המשקולות יוסף רומנו.

מחזיק תיק התכנון והבניה, סגן ומ"מ ראש העיר, חיים ביבס, מעריך כי תוך כחודשים יפתח האולם: "בניית האולם הסתיימה וכרגע אנחנו משלימים את הפיתוח החיצוני מים וביוב ודרך מעבר זמנית מהתיכון, עד להשלמת כלל הפיתוח של מתחם בית הספר. השלמת הפיתוח תיערך כחודש וחצי עד חודשים ולאחר מכן ניתן יהיה להשתמש באולם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות