חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

סטריט-בול. ככה עושים ספורט עממי

 

מפעל ספורטיבי חדש נחנך ביום שישי האחרון במודיעין-מכבים-רעות: טורניר הסטריט-בול הראשון לזכרו של עוז צמח ז"ל שנהרג בלבנון. מאות כדורסלנים בכל הגילאים בלמעלה מחמישים קבוצות שיחקו, הפסידו ונצחו. בלי שופטים ובלי סדרנים.

 

מי שהקשיב לשמות שהוקראו ברמקולים ביום שישי האחרון במערכת הכריזה בתיכון ברעות השתכנע ללא צל של ספק, שמשהו השתבש במוחם של מארגני הארוע: שמות כמו "קולגייט נגד "סטריט מן" או "רומן תימני" ישחקו נגד "השבדים" ועוד מיני שמות חסרי משמעות לכאורה, שהוקראו במהלך כארבע שעות רצופות.

טורניר סטריט-בול (STREETBALL) בכדורסל נערך ביום שישי אחר הצהריים במגרשי הכדורסל של תיכון מכבים-רעות. הטורניר נערך לזכרו של עוז צמח ז"ל שנפל בלבנון. יום הטורניר (ו’) היה גם יום הולדתו ה-21 של עוז ז"ל. למי שמחפש סמליות:הקבוצה הבוגרת המנצחת היו חבריו מגדוד 53.

למעלה מ-250 כדורסלנים שהתאגדו ב-53 קבוצות המחולקות עפ"י גילאים, ניהלו משחקוני כדורסל קצרים. כל קבוצה בחרה לעצמה שם בו נרשמה לתחרויות. חלק מהשמות היו בהחלט מוזרים ורק בעליהן הבינו מדוע. המשחקים התנהלו על חצי מגרש כאשר בכל קבוצה משחקים עד ארבעה שחקנים (שלושה משחקים ומחליף). המשחקים התנהלו עפ"י חוקי הסטריט-בול הבינלאומיים ובהם איסור זריקה לסל של כדורים חוזרים, היעדרותם של שופטים במשחקונים השונים ומשחקים של קבוצות בנות נגד בנים.

אירגון התחרויות בוצע על ידי מאמני הכדורסל שמעון רודריגז וטל וואודהוזן בתמיכת מתנ"ס מודיעין וארגון מכבי. במהלך התחרויות והטכס אחר כך, נכח יו"ר איגוד הכדורסל הישראלי, ירמי אולמרט.

בטכס הסיום עלתה קבוצת הנערים הלאומית של מכבי מכבים רעות למגרש ובטכס החלפת חולצות קצר החליפה הקבוצה את שמה ומעתה היא תיקרא מכבי "עוז". בין נושאי הדברים היה גם חיים צמח, אביו של עוז, ובדבריו הקצרים הוא שיבח את המפעל הספורטיבי הזה וציין כי מדובר במחווה שחיממה את ליבו באופן מיוחד, תוך כדי הסתובבות בין הקבוצות המשחקות.

הקבוצות המנצחות במשחקי הגמר: גילאי ד’: קבוצת סטריט-מן (נגד וינרים) , גילאי ה’:קבוצת גוגו (נגד חניאל), גילאי ו’:קבוצת נמרוד לוי (נגד טייגרס בול), גילאי ז’: קבוצת שפנים בע"מ (נגד הטובים 2), גילאי ח’: קבוצת איסט (נגד MPLS). נערים: קבוצת מיכאל צור (נגד רומן תימני), נוער:קבוצת שושנים (נגד שבדים), בוגרים: קבוצת נציגי גדוד שריון 53 (נגד שיטאי), גדוד הטנקים בו לחם ונהרג עוז ז"ל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות