חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בתי ספר במודיעין פותחים תערוכות ארכיאולוגיות

 

ניצנים היה הראשון לפתוח תערוכת קבע של ממצאי החפירות בגבעת שר. ועכשיו יפתחו תערוכות גם באופק ובישיבה התיכונית. המוזיאונים מתגייסים לעזרה

 

השבוע מבשר סגן ראש העיר, אלכס וינרב, כי תערוכות ארכיאולוגיות יפתחו בקרוב בבתי הספר אופק ובישיבה התיכונית. מדובר בממצאים ארכיאולוגיים שיוצגו בתערוכת קבע בוויטרינות בבתי הספר. היוזמה החלה כבר לפני שלוש שנים כאשר בבית ספר ניצנים שחופר בגבעת שר הוצבו וויטרינות עם ממצאים שונים.

וינרב: "בבתי הספר אשר משתתפים בחפירות ארכיאולוגיות קהילתיות תוקם תערוכת קבע עם ממצאים. התלמידים יבחרו את הממצאים שיוצגו, ינסחו את שלטי ההסבר ויעזרו בהכנת התצוגה. בכך תלמידי בתי הספר יהיו שותפים מלאים לתערוכה, יטפחו וישמרו עליה".

עזרה וסיוע התקבלו מאורית שמיר, מנהלת ארכיון ומחסני רשות העתיקות שתרמה מספר וויטרינות לתצוגה ותסייע בהשאלת הממצאים הארכיאולוגיים לבתי הספר. אוצרת תערוכות מרשות העתיקות תסייע בבחירה ובהעמדת הממצאים. וויטרינות להצגת הממצאים התקבלו גם ממוזיאון ישראל וממוזיאון רוקפלר.

"רשות העתיקות גם תרמה ספרי ארכיאולוגיה רבים שימסרו לספריית הישיבה התיכונית", מוסיף וינרב, "וישמשו את התלמידים בלימודי הארכיאולוגיה. בשנה שעברה התקבלה תרומה של ספרי ארכיאולוגיה מרשות העתיקות ומאוניברסיטת תל אביב והם מוצגים בספרייה העירונית ועומדים לרשות תושבי העיר המעוניינים בתחום."

וינרב הוסיף עוד כי במידה וימצא תקציב תוצב גם תערוכת קבע בבניין העירייה עם ממצאים מחפירות שנערכו במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות