חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

באיזה כיתה נלמד היום?

 

לקראת פתיחת שנת הלימודים בקתדרה, מתלוננים תושבים כי את השיעורים לומדים בכיתות מלוכלכות ולא נוחות. העירייה: אנו פועלים לשיפור המצב

 

מחר יתקיים יריד הלימודים והעשרה השנתי של הקתדרה במטרה להציג בפני התושבים את כל המסלולים, הסדנאות והתוכניות שמתקיימים במהלך שנת הלימודים במרכז הרב תחומי.

הקתדרה שמהווה את האלטרנטיביה העירונית הממוסדת ללימודי מבוגרים בעיר, שוכנת במבנה הרב תחומי, שבו יש רק שני חדרי לימוד מרווחים ונוחים לכל מאות התלמידים המבוגרים שנרשמים מדי שנה ללימודי הערב.

תושבים שלמדו בקדתרה בשנה החולפת, טוענים כי הוטעו ובעת ההרשמה לא נמסר להם כי בשל חוסר מקום בקתדרה הם ילמדו בכיתות במבנה הסמוך, בתיכון ע"ש רבין. לטענתם הכיתות בשעות הערב מלוכלכות לאחר יום לימודים, הכיסאות והשולחנות לא מותאמים לגודל ואינם נוחים ללימודי העשרה עליהם שילמו במיטב כספם.

בעירייה טוענים כי בעת ההרשמה כן מיידעים את התושבים כי ילמדו בכיתות התיכון ומבטיחים לשפר את המצב.

דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "בחוברת ההרשמה ללימודי הקתדרה, מצוין במפורש כי הלימודים מתקיימים בכיתות המרכז הרב תחומי ובכיתות התיכון ע"ש יצחק רבין. הנהלת הקתדרה משתדלת לקיים רוטציה בין הקורסים בלימודים בכיתות התיכון, אך בשל הביקוש הגבוה ללימודים, לא תמיד ניתן הדבר. נושא השימוש בכיתות בתיכון נבחן לאחרונה בעירייה, ונקבעו מספר דרכי פעולה כדי לשפר את המצב בשנת הלימודים הקרובה, בכללן, בחינת הדרכים לאכוף שמירת רמת ניקיון על החברה המנקה וגיבוש נהלים ברורים לניקיון מיוחד של כיתות שישמשו את הקתדרה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות