חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פרשת החיסונים: ממשיכים לחכות

 

למרות ההבטחות חודש ספטמבר חלף עבר וילדי מודיעין עדיין לא מחוסנים. האם שנתיים בלי חיסונים במודיעין לא מסכנים את בריאות הילדים? הסגן חרל"פ פנה למשרד הבריאות לקבל תשובות

 

למרות הבטחה כתובה של שר הבריאות כי בחודש ספטמבר יושלמו החיסונים לאוכלוסיית תלמידי מודיעין, טרם החל מבצע החיסונים שאמור לתת מענה לתקופה של שנתיים בהן ניתן כיסוי חיסוני חלקי בעיר.

לאור העובדה כי בספטמבר לא ניתנו חיסונים בבתי הספר בעיר, פנה סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות, מיכאל חרל"פ, לפני חופשת חג הסוכות אל מנכ"ל משרד הבריאות.

בפנייתו ביקש חרל"פ הסבר לכך שלא בוצעה הנחיית שר הבריאות להשלים את החיסונים לילדי מודיעין בחודש הראשון ללימודים.

במכתבו מציין חרל"פ כי מבדיקה שערך, טרם החלו החיסונים בבתי הספר בעיר וביקש את תשובת משרד הבריאות או בדיקת המשרד להעברת ביצוע החיסונים לגורם אחר כמו קופות החולים, לצורך השלמתם.

פנינו אל דוברות משרד הבריאות לברר האם מתכוון משרד הבריאות לחסן את ילדי מודיעין השנה, מתי, והאם בכוונתו להשלים את החיסונים שלא ניתנו בשנתיים האחרונות?

מדוברות המשרד מסרו כי: "ילדי מודיעין יחוסנו במהלך שנת הלימודים כמו כל ילדי ישראל ואכן ההנחיה תיושם ותערך השלמת חיסונים. כ- 65% מילדי מודיעין חוסנו בשנתיים האחרונות, ולשאר, כאמור, תעשה השלמת חיסונים."

לשאלה האם המשרד לא מודאג מהתפרצות מחלות בעיר, עקב העובדה שכבר שנתיים לא חוסנו ילדי מודיעין? השיבו מהדוברות: "אין חשש מהתפרצות מחלות שלהן ניתנים החיסונים, שכן ילדי בתי הספר הם אוכלוסיה עם חיסון בסיסי."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות