חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כתיבה יוצרת עם ד’’ר חלי אברהם-איתן

 

המשוררת ד"ר חלי אברהם-איתן פותחת סדנת כתיבה יוצרת. האם אתם חשים חסרי מנוח איך לכתוב את השיר או הסיפור שלכם? האם אתם שואפים להסיר את מעצורי היצירה ומחסומי הפחד?

 

המשוררת ד"ר חלי אברהם-איתן, ממודיעין, פותחת זו השנה השלישית סדנת כתיבה יוצרת למבוגרים במסגרת לימודי הקתדרה.

הסדנה מפגישה את המשתתפים באופן התנסותי ובלתי אמצעי עם חלק מהחוויות החושניות, הנפשיות והאינטלקטואליות שאמנות הכתיבה מסוגלת לפתוח.

המשתתפים ילמדו לפתח ולשכלל את יכולת הביטוי העצמית דרך הכרת טקסטים מז’נרים שונים של כתיבה ומתחומי אמנות שונים: ציור, מוסיקה, מחול ועוד. יערכו תרגילים לחידוד החושים, לשבירת מחסומי הכתיבה ולשיפור יכולת הביטוי, ינתנו כלים ליצירת מבע מדויק ועוד. כמו כן יפגשו המשתתפים עם סופרים ומשוררים.

בסדנה לכתיבה יוצרת שהתקיימה בשנה שעברה בקתדרה, התארח המשורר-הסופר, פרופסור אורציון ברתנא, ששוחח, בין היתר, על השפעת שירת אביו, מרדכי ברתנא על שירתו ועל דרך חייו. התפתח דיון פילוסופי מרתק בין חברי הסדנה ובין אורציון בעקבות קריאה בשיריו ובסיפוריו. הצלחת המפגש הביאה לכך שאורציון הביע נכונותו להתארח בסדנאות אלו גם בעתיד.

הסדנה מיועדת לגילאי 18 ומעלה. ד"ר אברהם-איתן אומרת שהקבוצות ההטרוגניות מבחינת הגיל הוכיחו את עצמן וכל המשתתפים יצאו נשכרים ונתרמים הן בתהליכי הכתיבה, בתרגילים המגוונים והן בתהליך החברות שנוצר בקבוצה שממשיכה לשמור על קשר גם לאחר תום הסדנה.

לסדנת כתיבה יוצרת עם ד"ר אברהם-איתן, ניתן להירשם בהפנינג פתיחת שנת הלימודים בקתדרה שיתקיים ביום שלישי הבא, 24.10, החל מהשעה 17:00.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות