חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תחרות נאמני פיזיקה ע’’ש ערן כוכבי

 

זו השנה השלישית שתיכון מכבים רעות מקיים את תחרות נאמני פיזיקה לזכרו של תלמיד המגמה ערן כוכבי ז"ל. ערן נהרג בתאונת דרכים בקיץ 2004

 

משפחתו של ערן כוכבי, בשיתוף עם צוות מגמת הפיזיקה של תיכון מכבים רעות בראשותו של ד"ר איליה מזין, החליטו להנציח את זכרו של ערן ז"ל, תלמיד המגמה, מחזור י’.

את ההנצחה בחרו לעשות בדרך ייחודית, בתחום שערן כל-כך אהב, ובכך לעורר עניין ועשייה בתחום הפיזיקה.

התחרות מציגה בכל שנה נושא אחר. בשנה הראשונה נבחר הנושא משחקים ולימודי פיזיקה, בשנה שעברה נערכה תחרות מצגות ולימודי פיזיקה והשנה הנושא הנבחר הוא מודלים והדגמות בלימודי הפיזיקה.

העבודות שהוגשו על ידי התלמידים בתחרויות הקודמות, שילבו את נושא הפיזיקה בתחומי דעת שונים והציגו רמה גבוהה מאד. בשל כך, הן נבחרו כעבודות הנלמדות במרכז לפיקוח ולהוראת הפיזיקה במכון דוידסון של מכון וייצמן למדע ברחובות.

העבודות המוגשות לתחרות יכולות להתבצע כעבודת יחיד, או בזוגות. בשלב הראשון, הן תחשפנה בפני הכיתה בה לומדים המשתתפים. העבודות שיעלו לשלב השני יוצגו בפני כיתות אחרות, ואלה העולות לשלב הגמר תוצגנה בפני ועדת שופטים בראשותו של ד"ר איליה מזין, משפחת כוכבי ונציגי מנהל החינוך של עיריית מודיעין מכבים-רעות.

לכל משתתפי התחרות יחולקו תעודות הוקרה על עבודתם ופועלם. בנוסף, העבודות שתבחרנה לשלושת המקומות הראשונים, תזכנה את התלמידים בפרס כספי מהקרן ע"ש ערן כוכבי .

ערן כוכבי ז"ל נהרג בתאונת דרכים שבמהלכה התנגש עם רכבו בעץ בסמוך לכניסה לרעות. עפ"י בוחני המשטרה, נסיבות התאונה היו "מהירות מופרזת ואבדן שליטה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות