חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

240 אלף שקל לקידום הנוער

 

זוכרים את הסקר שערך ד"ר הראל בבתי הספר בעיר? גם השנה יופעלו תוכניות התערבות על פי הממצאים. כנראה מוקדם מדי לקבוע אם יש תוצאות בשטח

 

לפני שנתיים החליטה העירייה להכין תוכנית לקידום רווחת הנוער. לביצוע הפרויקט נבחר ד"ר יוסי הראל שביצע סקר לקביעת האסטרטגיה העירונית שתקדם הנוער. בסיס הפרויקט היה סקר מפורסם שנערך בקרב בני הנוער בתיכונים ממנו התקבלו נתונים על הבעיות והמצוקות של בני הנוער. הסקר עובד ובעירייה מסרו כבר בשנת הלימודים שעברה כי הממצאים יאפשרו בניית תוכנית התערבות בבתי הספר על פי הצרכים.

ביקורות על הפעילות בעקבות תוצאות הסקר, השמיעו בזמנו דווקא חברי הנהגת הורים העירונית. בישיבת ההנהגה שנערכה באמצע שנת הלימודים שעברה, אז היו הורים שטענו כי לא ברור מה התוכניות שפועלות בשטח וכיצד מודדים את הצלחתן.

לכבוד פתיחת שנת הלימודים תשס"ז, למעלה משנה לאחר תחילת הפרויקט לקידום רווחת הנוער, פנינו לעירייה לבדוק מה קורה עם התוכנית שעלתה לעירייה סכום של 240 אלף שקל שכלל את ביצוע הסקר, ניתוח התוצאות, בניית תוכניות התערבות בבתי הספר והשתלמויות.

מדוברות העירייה השיבו כי במהלך שנת הלימודים הקודמת הופעלו בבתי הספר בעיר תוכניות התערבות ברמה הבית ספרית. "התכניות נבחרו באופן ספציפי לכל בית ספר בעקבות נתוני הסקר ונקבעו לאחר פגישות שנערכו עם כל אחת מהמנהלות בנושא. במקביל בוצעו השתלמויות לצוותי המנהלות וצוותים מובילים של בתי הספר במרכז הרב תחומי."

ומי מבצע בקרה על הפרויקט? הדוברות: "מינהל החינוך בעירייה עוקב אחרי ביצוע המהלך, מנטר ועושה בקרה. לפני כשבועיים נערך מפגש עם דר’ הראל לסיכום הפעילות בשנה שעברה, תשס"ו, ולמעקב אחרי מספר פעילויות שיש עוד צורך לבצע במהלך שנת הלימודים הנוכחית, תשס"ז."

בעירייה מציינים עוד "כי מתוכנן סקר נוסף לשנת הלימודים תשס"ח למדידת ההתקדמות והשינוי בפרמטרים שנבחנו בסקרים הקודמים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות