חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

רוקדים במזרקות

 

ילדים והורים נהנו משירים מקפיצים במזרקות ענבה שהפכו לרחבת ריקודים

 

ביום שישי האחרון, נהנו ילדי העיר ובני משפחותיהם משני אירועי קיץ מהנים במיוחד. האירוע הראשון, קבלת שבת בטבע עם שעת סיפור מוזיקלית, ברחבת הדשא מול היכל התרבות. המספרת האהובה עינת חרוש פתחה את אירועי קבלת שבת בטבע עם הסיפור הקלאסי "אליעזר והגזר" ומעתה יתקיימו שעות הסיפור בכל יום שישי בחודשי יולי ואוגוסט.

במקביל לאירוע זה, בשעה 16:00, התקבצו ילדים והורים כאחד למסיבת ריקודים מקפיצה לכל הגילאים, במזרקות בפארק ענבה עם דיג’יי איציק גוטצייט. השבוע העמוס נסגר כמו בכל שנה באירועי הקיץ, במוצ"ש עם רחבת ריקודי עם, בעמק החולה בהובלת המרקיד קובי מיכאלי. השבוע השני של אירועי הקיץ נפתח  עם מאות ילדים במגרש האתלטיקה שברעות מ"קיץ שכונתי" שבו שיחקו במרחב משחקים עשיר בדמיון ויצירה בשעות אחה"צ.

בשבוע הבא, יימשכו אירועי קיץ מודיעיני עם פעילויות חינמיות כמעט מדי יום. במוצאי שבת, 14.7 תיפתח בפארק ענבה סדרת מופעי "לילות ענבה", במופע זה ינגנו חברי תזמורת הביג בנד THE JAZZ PIPES יחד עם הרכב הגוספל TOTAL VOCAL וילהיבו את הקהל.  ביום שני, 16.7 יתקיים יריד ספרי הלימוד המשומשים לו מחכים תושבים רבים. ביריד ניתן יהיה לקנות ולמכור ספרי לימוד החל מהשעה 18:00 במרכז מודיעין סנטר. בנוסף, יוצבו ביריד מיכלי מחזור כחולים לנייר המיועדים לדפים, מחברות וספרים שאין בהם שימוש חוזר.

למחרת, יום שלישי 17.7 יוקרן הסרט הראשון הקיץ במסגרת פארק קולנוע בענבה - "לעוף על זה". כל הסרטים שיוקרנו לאורך הקיץ מדובבים לעברית ומותאמים לילדים ולכל המשפחה. ההקרנה תחל בשעה 20:00. ביום רביעי 18.7 במתחם הנוער בענבה יתקיים מופע סטנדאפ של הקומיקאי מור חן בשעה 22:00 וביום שישי, קבלת שבת בטבע הפעם על הסיפור "האוצר של צ’מבלו" בשעה 17:00 עם עינת חרוש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות