חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עדכון בנושא הנחה למשרתי המילואים

 

חיילי המילואים הפעילים המתגוררים במודיעין מכבים רעות לא יקבלו את הנחת 5% מתשלומי הארנונה בחודש יולי הקרוב, אלא רק החל מחודש ספטמבר. בחודש זה, הזכאים יקבלו החזר רטרואקטיבי עבור החודשים מאי עד אוגוסט.

 

עיריית מודיעין מכבים רעות עדכנה השבוע כי משרד הביטחון טרם העביר לעירייה את רשימת חיילי המילואים הפעילים המתגוררים במודיעין מכבים רעות ובשל כך העירייה לא תוכל לזכות את זכאים להנחה של 5% מתשלומי הארנונה למגורים, בחשבון הארנונה לחודש יולי אלא תוכל לעשות זאת החל מחודש ספטמבר, כאשר בחודש זה יקבלו הזכאים החזר רטרואקטיבי עבור החודשים מאי עד אוגוסט.

יחד עם זאת, העירייה תאפשר לתושבים המעוניינים לקבל את ההנחה כבר כעת, להגיע למשרדי מחלקת הגבייה בקניון בצירוף מסמכי הבעלות על הנכס וכמובן תעודת משרת מילואים פעיל ולקבל החזרים בתוך 14 ימי עבודה.

בעירייה הסבירו את העיכוב בכך שממשרד הביטחון, האמון על העברת המידע על זהות מרשתי המילואים הפעילים עדכן השבוע כי הדיון בוועדה האמורה לאשר העברת המידע לידי הרשויות המקומיות נדחה לחודש יולי. מאחר וצה"ל ומשרד הביטחון הם הגורם שאמור להעביר את רשימת חיילי המילואים הפעילים לרשות המקומית, לא תוכל העירייה להעניק את ההנחות באופן אוטומטי.

כזכור, ההחלטה על הענקת הנחה למשרתי מילואים פעילים התקבלה על ידי מועצת העיר בחודש מאי האחרון כאשר לפי הצעה זו משרת מילואים פעיל, חייל או חיילת בשירות מילואים ששירת/ה לפחות 20 ימי שמ"פ מצטברים לפחות, בתקופה של שלוש שנים רצופות או חלק מהן. או לחלופין חייל מילואים, שטרם מלאו לו 3 שנים לשחרורו וביצע 14 ימי שמ"פ בתקופה של שנה או שנתיים צמודות אחת לשנייה. כאשר התקופה המזכה היא שנה ממאי ועד מאי.

עוד נמסר כי ההנחה בארנונה תיכנס לתוקף החל מ-1.5.18 ואילך. כאשר מי שזכאי להנחה הוא רק מי שמחזיק בנכס (בעל הדירה או שוכר).

בעירייה הוסיפו כי לאחר שמשרד הביטחון יעביר את רשימת חיילי המילואים הפעילים לעירייה, אגף הגזברות יטמיע רשימה זו בקבצי הרשות, כך שההנחה תינתן באופן אוטומטי.

כחלק משירות הציבור תפעל מחלקת הגביה של העירייה, לסיוע לתושבים בבדיקת זכאות לקבלת ההנחה. תושב שרואה עצמו זכאי לקבל הנחה זו יוכל, כאמור, להגיש בקשה לקבלת ההנחה כמקובל במשרדי הגבייה וזאת בהצגת תעודת משרת מילואים פעיל.

בעירייה הזכירו השבוע כי לא יתאפשר כפל הנחות, כלומר תושב שזכאי להנחה אחרת יזכה לקבל את ההנחה הגבוהה ביותר מבין השתיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות