חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נערכים לאירועי הקיץ לנוער

 

העירייה קיימה כנס קיץ פתוח שמטרתו היערכות עירונית ליציאתם של בני הנוער שיוצאים מן המסגרות החינוכיות בימי הקיץ. בכנס השתתפו כל גורמי המקצוע, שעובדים עם הנוער לאורך השנה, המשלבים ביחד כוחות באופן מוגבר בקיץ. 

 

כמו בכל שנה לקראת היציאה לחופש הגדול, קיימה העירייה כנס קיץ פתוח שמטרתו היערכות עירונית ליציאתם של מעל 11 אלף בני נוער שיוצאים מן המסגרות החינוכיות בימי הקיץ. בכנס השתתפו כל גורמי המקצוע, שעובדים עם הנוער לאורך השנה, המשלבים ביחד כוחות באופן מוגבר בקיץ. בין אנשי המקצוע, נציגי מחלקת הנוער והצעירים, אנשי עיר ללא אלימות, מתנדבי סיירת הורים, אנשי אגף שירותים חברתיים, מדריכות מוגנות של מינהל החינוך, מתנדבים וגורמי אכיפה של השיטור והפיקוח העירוני.

במסגרת הכנס נערכה סקירה של כל תכניות הקיץ לנוער על ידי מחלקת הנוער והצעירים, כאשר  כבר השבוע יחלו הפעילויות לנוער ברחבי העיר. כמו כן, נערכה הכשרה מקצועית בנושא חובת הדיווח וכן בנושא "עבודת רחוב" במסגרתה לומדים לזהות מקרים בהם נזקקים לסיוע ועזרה, כיצד לפתח שיחה מקרבת עם בני נוער וגישה בגובה העיניים מול בני הנוער.

לטם גל דואני, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעירייה: "תכנית הקיץ לבני הנוער תחל כבר השבוע ודאגנו לשפע פעילויות שכולן מהוות מרחב בטוח ומוגן, חיבור בין בני נוער ותעסוקה עבורם לפנאי ובילוי בנושאים המעניינים אותם".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות