חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

הפנינג פתיחת אירועי קיץ מודיעיני

 

מחר, שישי, יצאו כל תלמידי בתי הספר והגנים לחופש הגדול וכבר ביום שני שלאחריו, יתחילו אירועי קיץ מודיעיני בעיר עם יותר מ-50 פעילויות מגוונות ללא תשלום, לילדים, נוער ולכל המשפחה.

 

אירועי הקיץ ייפתחו ב-2.7 ב"קיץ שכונתי" - הפנינג קומיקס וגיבורי על ברחבת הירידים בעמק החולה. באירוע ניתן יהיה ליהנות מסדנאות יצירה, קיר גרפיטי, עמדות מולטימדיה, מתנפחים, דוכני מכירת קומיקס, מפגש עם אמני קומיקס ישראלים שיחתמו על יצירותיהם. בשעה 18:30 מופע מיוחד של אש ואקרובאלאנס. במקום יוצבו דוכני מזון ושתיה בתשלום. כל זאת ועוד, בין השעות 20:00-17:00.

באותו יום, תתחיל סדרת הפעילויות "שני ספורטיבי" - מתחמי פעילות ספורטיבית בכל יום שני 21:00-20:00 בין התאריכים 2.7-13.8 בפארקים ברחבי העיר, עם מגוון של פעילויות ספורט מהנות כמו זומבה, אימון רצועות, נעלי קנגו ועוד.

עוד באותו שבוע ביום שישי 6.7, תתקיים קבלת שבת בטבע לילדי העיר שיוכלו ליהנות משעות סיפור תיאטרליות מוסיקליות לילדים עם המספרת האהובה עינת חרוש שתספר על "אליעזר והגזר". קבלות השבת יתקיימו בכל יום שישי בחודשי יולי ואוגוסט, ברחבת הדשא מול היכל התרבות ברחוב עמק דותן בשעה 17:00.

בנוסף ביום שישי, יוכלו הורים וילדים בכל הגילאים, לבוא וליהנות ממסיבת ריקודים של מיטב הלהיטים לילדים ולכל המשפחה, בהנחיית הדיג’יי איציק גוטצייט. החל מהשעה 16:00 עד 19:00. 

סדרת "אירועי קיץ מודיעיני" מופקת על ידי אגף התרבות והאירועים בעירייה וכוללת עשרות פעילויות ואירועים במיוחד לתושבים, ללא תשלום. האירועים כוללים שעות סיפור תיאטרליות, משחקים, מופעי מוסיקה, סדנאות יצירה, מופעים עם כוכבי ילדים, מסיבות ריקודים במזרקות בענבה, קולנוע בפארק ענבה ועוד.

פרטים על כל אירועי הקיץ ניתן למצוא באתר העירייה בלוח האירועים. בנוסף, לוח השנה המסורתי לחודשים יולי ואוגוסט, יחולק לתושבים באמצעות חשבונות הארנונה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות