חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מעקות זכוכית

 

כמעט בכל מקום אליו נפנה מבנים שונים יקיפו אותנו. בין אם בעיר או בכפר, סגנונות בנייה ייחודיים לעולם יימצאו ויציגו את עיצובם על בסיס הבנייה שנעשתה.

 

כמעט בכל מקום אליו נפנה מבנים שונים יקיפו אותנו. בין אם בעיר או בכפר, סגנונות בנייה ייחודיים לעולם יימצאו ויציגו את עיצובם על בסיס הבנייה שנעשתה. בין אם מדובר בבית פרטי או בבניין משרדים – כאשר קיימות יהיו גרמי מדרגות, לרוב יהיו המעקות חלק בלתי נפרד מהן. אחת השלוחות השכיחות בייצור ושיווק מעקות לבית הינה מעקות זכוכית. הזכוכית ידועה ביציבותה לאורך השנים ולכן כה פופולארית בהיבט זה. כמו כן חברות רבות רואות במעקה שכזה מוצר הניתן להעביר עמו תחושות עיצוב ושילובים רבים ומכאן חשיבותה הרבה בקרב לקוחות הקצה המזמינים אותן.

האם מעקות זכוכית נחשבות למסוכנות להתקנה ?

סביר להניח כי לו יכולנו לבחור בין סוגי מעקות לבית רק בהקשר הבטיחותי, באופן אינטואיטיבי היינו ממקמים את אותה זכוכית בתחתית הרשימה. אך רצוי לזכור כי כיום תקני הבטיחות נוקשים ביותר. לא כל גורם מוסמך לייצר, לשווק ואף להתקין מעקות כראות עיניו. רשויות החוק אינן מעודדות חברות אשר פועלות ללא האישורים המתאימים ולכן בהקשר זה רצוי לבדוק את אותם עסקים המציעים מעקות זכוכית.

משנושא זה פתור, נתפנה לעסוק בעיצוב המתוכנן עבור ביתנו באשר למעקה הנבחר. כאן רצוי לזכור כי לא כל מה שאנו רואים בקטלוגים ובעלוני המוצרים אכן יכול לעבוד ולהתאים לבית שלנו. לדוגמה, כאשר אנו נביט בפרויקט של התקנת מעקה שכזה בבית פרטי, לא תמיד נשים לב לשאר האלמנטים המשולבים בסגנון הנבחר בבית המסוים המצולם, מה שיהיה לרוב שונה מהבית שלנו. ולכן בחירה שגוייה של המעקה ועיצוב הזכוכית שיבוא עמו, יכולה להביא לתסכול רב. הן בהיבט הכספי וכמובן בפן הרגשי שכן הזמן שבוזבז והתיקונים הנדרשים.

לעיתים נידרש אף להיעזר ביועצים מקצועיים לצורך אותה התאמה. הפגישה תיחשב למוצלחת רק אם נדע מראש לאיזה פן עיצובי אנו הולכים. לכומר, האם מדובר בסגנון מסוים כזה או אחר. לאחר שנגבש רעיונות, יוכלו אותם אנשי מקצוע לכוון אותנו אל עבר סוגי המעקות הנכונים לנו. כמו כן תמיד ניתן להסתייע גם בבחירת חומרי הגלם בטרם ההתקנה, להביט בעתיד להתבצע דרך תוכנות הדמיה במחשב וכו’. בנוסף, במקרים בהם נרצה להוסיף אלמנטים אחרים שישמשו כפריטי ריהוט משלימים באזור גרמי המדרגות ומעקות הזכוכית, נוכל להיעזר גם במעצבי בתים שישמחו להעניק מהידע אותו צברו עבורנו.

לפיכך, לרוב קל יהיה להבין מה הציפיות שלנו בטרם הקמנו והוספנו מעקה זכוכית חדש לגרמי המדרגות בבית. אך לרוב כאשר נגיע לבצע את העובדה בפועל נמצא כי ישנם קשיים ואתגרים העומדים בדרך ואותם יש לפתור. ככל שניעזר באנשים בעלי עניין ודבר בתחום זה הפרויקט יוכתר כהצלחה רבה בכל מישור אפשרי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות