חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

משהו צעיר מתחיל: הושק מטה הנוער של הבית היהודי

 

מטה הנוער של הבית היהודי בעיר מודיעין מכבים רעות הושק השבוע בהשתתפות בני ובנות נוער מכל רחבי העיר ובמעמד מזכל בני עקיבא לשעבר, חכ מוטי יוגב ויור הבית היהודי בעיר, עמיעד טאוב

 

מכל בתי הספר מהעיר מודיעין והסביבה ומכל תנועות הנוער בעיר הגיעו בנים ובנות, מכל גווני הקשת הדתית, להשקה הרשמית של מטה הנוער של מפלגת הבית היהודי במודיעין מכבים רעות. הכינוס התחיל בהיכרות קצרה בין בני הנוער שהגיעו לשיחה הפתוחה. לאחר מכן חבר הכנסת ואלוף משנה במיל, מוטי יוגב שכיהן בעבר כמזכ’’ל תנועת הנוער בני עקיבא הסביר מנקודת מבטו איך הוא רואה את תפקידו של הנוער הציוני דתי בהלך הרוח הישראלי והפוליטי. יוגב סיפר על שירותו בצבא בגבול לבנון בערב יום העצמאות בשנת 82’, ועל הזמנים בהם כיהן כמזכ"ל בני עקיבא. "תורה ועבודה הם שני הערכים המרכזיים בציונות הדתית" הוא הדגיש.

בהמשך, יו"ר הבית היהודי במודיעין, עמיעד טאוב, סקר את פעילותו במועצת התלמידים וכיו’’ר אגודת הסטודנטים בבר אילן ודיבר על השילוב ההיסטורי של צעירים בפעילות ציבורית והדגיש את חשיבות בני הנוער בשיח ויכולתם להגיע לכל מטרה שרק ירצו.טאוב הדגיש את מחויבותו לנוער בעיר, ועד כמה הוא רואה בהם את נושאי הדגל של ערכי הבית היהודי ואת עתיד המדינה והמפלגה. הוא הוסיף כי תינתן תמיכה מלאה לאותם בני נוער שיחלמו, יעזו ויזמו לתכנן כל העולה על רוחם.

לאחר מכן, התחיל שיח פתוח בין בני הנוער שהגיעו להשתתף בפגישה, ובה הועלו בין היתר בעיות ונקודות שבני הנוער מבקשים לקדם וכן החלה העבודה על תכנית פעולה שתשלב פרויקטים ופעילויות שיתרמו לרווחת העיר ותיתן מענה ערכי וחברתי לצרכי הצעירים בעיר.

בסוף הפגישה הבטיח עמיעד טאוב כי ישלב ארבעה נציגים שיבחרו בני הנוער עצמם במטה הפעילות הרגיל של המפלגה בעיר: "אני מאמין גדול במתן במה לבני הנוער. בני הנוער, בהובלה נכונה, ובתמיכה מלאה של הבית היהודייוכלו ויגיעו לכל מטרה שרק ירצו. בבית היהודי במודיעין הנוער האדיאליסטי שלנו גם מלא ברעיונות, גם רוקם תכניות וגם יגשים אותם!האנרגיה, החלומות והיכולות של בני הצעירים שלנו- זה בדיוק מה שאנחנו צריכים בבית היהודי בעיר מודיעין"

חבר הכנסת מוטי יוגב הוסיף וסיכם: ״שמחתי לפגוש נוער אכפתי שעתידה של המדינה והחברה בישראל חשוב בעיניו. יש לנו אתגר גדול לרתום את האנרגיות והכוחות של הנוער שלנו לעשייה חברתית, עשייה ציונית דתית. אני מאמין גדול בכוחו של הנוער לחולל שינויים חיוביים ברמה הארצית וברמה המקומית. אני מודה ליו״ר הבית היהודי הנכנס עמיעד טאוב על היוזמה ועל האירוח ובטוח כי הוא יצעיד את הבית היהודי במודיעין קדימה״

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות