חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

הנבחרת של ענבל מאיו - הזוכה של GOT TALENT

 

הזוכים הגדולים בגמר הילדים בתכנית החדשה GOT TALENT הם חברי נבחרת ACROBEAT מהמרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו! 

 

אחרי חדשים בהם נאלצו לשמור על סודיות מוחלטת לגבי הצילומים, מבחנים על גבי מבחנים, הכנות, חזרות מפרכות, תלבושות נוצצות, ועוד ועוד הכנות, חזרות ואודישנים, הממו חברי הנבחרת את צוות השופטים בתכנית  GOT TALENTשל ערוץ 13 שסחפה אחריה מדינה שלמה, וזכו בגמר הגדול של מקצה הילדים!

הנבחרת גברה על 10 מתמודדים אחרים, וקטפה את הגמר בהליכה.
השופטים ההמומים מהביצועים המדהימים לא חסכו בשבחים. מיה דגן  "אתם נראים כאילו את עושים את זה בלי שום מאמץ. אני שלכם, הבמה שלכם...".
נועה קירל: "זה מטורף כמה מקצוענות יש לכם. אתם 33 ואתם נראים אחד. הכל נראה כאילו שכפלתם את עצמכם- זה מטורף, זה כל כך קשה להגיע בכמות שלכם לאחידות כזאת... זה הדבר הכי מקצועי שראינו בתחרות הזאת". וגם מאור וג’ורדי לא חסכו מחמאות.

בנבחרת ACROBEAT חברים 33 ילדות וילדים מגיל 9. הנבחרת הוקמה במיוחד עבור הופעות ייצוגיות מיוחדות, ואף הופיעה לאחרונה בערב גאלה של איגוד ההתעמלות הישראלי.

הנבחרת מורכבת ממתעמלים ומתעמלות מצטיינים, שמשלבים גם יכולת התעמלות ואקרובטיקה וכשרון, אבל גם יכולת התמדה, חריצות, והמון רצון להשקיע, להצליח, ללמוד, להשתפר ולהצליח שוב.

המופעים שעלו בתכנית כוללים תרגילים אקרובטיים מורכבים, פירמידות, סלטות, ותצוגה של כשרון, תעוזה וכמובן גם כוריאוגרפיה מצוינת שנבנתה ע"י עדי כרם שלנו .

ענבל מאיו, מנהלת המרכז, מספרת על החוויה שהקבוצה עוברת בהכנות לתחרות: "אלה היו כמה חדשים מאוד אינטנסיביים. ההכנה לתכנית ריאליטי מסוג זה חדשה לנו, ולמדנו הרבה תוך כדי תנועה.

אני חייבת לציין שכל משתתפי הנבחרת התנהלו למופת- גם בחזרות, גם במופעים, הם נתנו הכל, ואני בטוחה שהתוצאה תהיה מהממת. אני רוצה להודות לכולם, לומר כל הכבוד לכולם, להודות להורים- שהשקיעו לא פחות ומלווים אותנו בכל התהליך הנפלא הזה.למאמנים הנפלאים של קבוצת ACROBEAT  אדיק גולוב ועדי כרם . לכל תושבי העיר שתמכו בנו לאורך הדרך!"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות