חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 16-22 במרץ 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר

 

הורוסקופ: 16-22 במרץ 2018 / חוה מזר

 

טלה

מיקום כוכב ונוס במזלכם בצמידות לכוכב התקשורת מרקורי עשוי להגדיל את הצד החברתי שלכם ואת הפופולריות שלכם. הימצאות כוכב ונוס בטלה עשוי להשפיע על רבים מביניכם לטובה, כך שתוכלו להתבלט ולעורר עניין כמו שאתם אוהבים. מצד שני, מיקום כוכבים בעייתי בבית הקריירה שלכם עשוי לדרוש התחייבות והסתכנות מצידכם, מצב שידרוש גישה מאופקת וסתגלנית.

 

שור

לקראת יום רביעי ואילך אתם עומדים להיכנס לחודש המעייף של השנה. כוחותיכם בחלק גדול מהחודש הקרוב עומדים להיות מוגבלים,  לכן נסו לא להעמיס על עצמכם מטלות רבות מדי. מצד שני יש צורך בשמירה על סודיות ברוב הנושאים שמעסיקים אתכם, זאת לפחות עד ה-20 באפריל. אז תיכנס השמש למזלכם לתקופה של חודש והרגשתכם עשויה להשתפר.

 

תאומים

נראה שמחשבות הנוגעות לעתיד המקצועי יעסיקו אתכם. ייתכן שתרגישו שהזדמנות כלשהי עומדת לחמוק מכם אם לא תממשו אותה מיד. עם זאת, לא כדאי לקפוץ למשהו לא מתוכנן מספיק, ולסגל שיקול דעת, שכן כוכבכם מרקורי עומד להיכנס לנסיגה בתוך שבוע. המישור החברתי שלכם עשוי להקפיץ את הפופולריות שלכם. מומלץ לגלות מידה גדולה של מעורבות חברתית.

 

סרטן

מקבץ כוכבים בבית הקריירה שלכם עשוי להדגיש את המישור המקצועי שלכם. לבני המזל שביניכם ייפתחו עכשיו אפשרויות קידום. לביצועיסטים שבכם יש אנרגיה של קידום, שינויים, רצון, תהפוכות ויוזמות. נסיגת כוכב התקשורת בתוך שבוע מצפה מכם לחכות עם החלטות גורליות ולסגל איפוק. אתם מצפים להרבה ועשויים להתאכזב אם דברים לא יקרו בהתאם לרצונכם.

 

אריה

יש מגמה מחושבת ואינטרסנטית יותר, תוך כדי אינטראקציה עסקית ותקשורתית גם יחד. צריך רק לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד. עצירת כוכב מרקורי בתוך שבוע והכוכבים הלא קלים בבית העבודה והבריאות שלכם עשויים לרמז כי הלחצים המופעלים עליכם עשויים להגיע עד סף רתיחה ומלווים בימים של אי שקט שמקשה על הריכוז, מה שמגביר את עצבנותכם ומעצים כעסים מודחקים.

 

בתולה

אתם מנסים למצוא פורקן הולם ואפיקי ביטוי בונים. ההישגים שלכם הם קנה המידה להערכתכם העצמית, והם יאיצו פלאים את הדימוי העצמי שלכם. שימו לב: אנשים עשויים לפעול בחוסר יושר ובחתרנות כדי להשיג כוח ועוצמה. יש תחושה של דחיפות ותחרות וכל רצון לשיתוף פעולה יהיה מסורבל וקשה. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ובכלל מוטב לשמור על דיסקרטיות.

 

מאזניים

מתגנבת מגמה מפריעה לאיזון חיי היומיום שלכם, ובשל כך נאלצים רבים מכם להשקיע מאמצים רגשיים כדי לשמור על איזון. יש לכם התלבטות וחשבון נפש מתישים לגבי המשך דרך מקצועית או משפחתית. המטרה היא להשתחרר ממצב כובל, ולפנות את השטח למציאות הוגנת שתיתן  מרווח נשימה. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי מול מזלכם מתריעה ממצבים של חוסר יושר וצביעות.

  

עקרב

נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר כזה או אחר עשויים להוות נקודת מבחן ליחסים. מה שיגרום לכם להבין אילו מהקשרים אמיתיים ומשמעותיים, ואילו נבנים על בסיס אינטרסנטי בלבד. טיפ השבוע: האנרגיה השבוע מבטאת עוצמה מורכבת, המזמינה תהפוכות עקב עימות פרונטלי כתוצאה ממניפולציה נחושה להשיג הכל על ידי הפעלת לחצים, לעיתים לא אתיים וברוטאליים. 

 

קשת

שימו לב השבוע למצב של מסר כפול שעלול להפריע למהלך חלק ותקין ולפגום בו. מתקרבת תקופה רגישה בשל אי שקט שמקשה על הריכוז, שעשויה להפגיש אתכם עם סביבה ביקורתית. טיפ השבוע: יש עקשנות ורגישות בענייני מעמד וסמכות. כוכב התקשורת מרקורי יימצא בנסיגה בתוך שבוע. הימנעו מכוחניות וחוסר פשרות, ושמרו על ריחוק אנרגטי ממצבים שגוררים כאוס.

 

גדי

כוכב התקשורת מרקורי יימצא בנסיגה בתוך שבוע בבית הקשור לבית ולמשפחה. כוכב מארס, שייכנס למזלכם ביום ראשון, וישהה שם עד אמצע חודש מאי, עשוי לרמז כי מסתמנת אנרגיה שעלולה לפגום לכם את הזרימה. דברים קורים בגלל אגו, תוקפנות, חוסר סבלנות או רשעות. מי שנמצא בתוך קשר, עלול להרגיש שבן הזוג חש שהוא כבול ומחויב מדי, התייחסו בפחות מעורבות.

 

דלי

התדמית העצמית שלכם עומדת במבחן של מציאות מותשת, מצב שעשוי לגרור בלבול ואי ודאות. ייתכן שהאווירה סביבכם אינה ידידותית ואוהדת. דברים רבים נעשים ונאמרים מאחורי הקלעים ואתם מרגישים שמסתירים מכם משהו. כדאי שתשגיחו על עצמכם ותשמרו על איזון. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עד אמצע חודש אפריל מצפה מכם להיזהר בנושאי נסיעות, כספים והשקעות עתידיים.

 

דגים

השבוע יש להיזהר מגישה חסרת סבלנות שעלולה לקלקל לכם. שינויים משמעותיים עומדים להתרחש בחייכם, והחודשים הבאים יקבעו את טיבם ואת עוצמתם. ייתכן שהתנאים כרגע אינם נוחים, לכן סגלו סבלנות. מיקום כוכב המרץ והאנרגיה מארס, בבית החברתי שלכם, עשוי להעיד כי אתם מנסים לקדם את עצמכם באמצעות קשרים חברתיים. גלו זהירות בענייני כספים והשקעות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות