חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

תחרות ארצית לריקודים סלוניים ולטיניים

 

מאות רקדנים ורקדניות מכל רחבי הארץ השתתפו בסוף השבוע האחרון בתחרות הארצית לריקודים סלוניים ולטיניים ”פסטיבל מודיעין 2018” שאירחה מודיעין מכבים רעות באולם השבטים.

 

מאות רקדנים ורקדניות מכל רחבי הארץ השתתפו בסוף השבוע האחרון בתחרות הארצית לריקודים סלוניים ולטיניים "פסטיבל מודיעין 2018" שאירחה מודיעין מכבים רעות באולם השבטים.

התחרות, שהתקיימה זו השנה השישית בעיר, אורגנה על ידי בית הספר לריקודים סלוניים ולטיניים "דאנס קונטיננטל" הפועל בעמותת סחלבים בהנהלתם של  אירה ואבי צור. בתחרות התארחו כ-500 רקדנים מכל רחבי הארץ, החל מרקדנים בגיל 3 ועד לרקדנים בוגרים בגילאי 70+, בהם גם הרקדנים דניס בלוצרקובסקי ואורון דהן שהשתתפו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים". האולם שהיה מעוצב בצורה מרהיבה עם סידורי פרחים ותאורה צבעונית, קיבל פנים של אולם נשפים מרשים.

בתחרות שהתפרסה על פני יום שלם, הציגו המשתתפים את יכולות הריקוד שלהם בפני הצופים שמילאו את האולם וכן בפני חבר השופטים של ההתאחדות הישראלית לריקודים סלונים AIDA, שדירגו את הביצועים של הרקדנים. בזה אחר זה עלו הזוגות והסולנים על הפרקט, כשהם לבושים בחליפות ושמלות ערב ורקדו לצלילי המוסיקה הלטינית הסוחפת או האירופאית הקלאסית.

את מודיעין מכבים רעות יצגו בתחרות 50 רקדנים מבית הספר לריקודים סלוניים "דאנס קונטיננטל" בהנהלתם של אבי ואירה צור. רבים מהם הצליחו לגרוף במהלך התחרות מדליות זהב ושבחים רבים על היכולות שהפגינו.

את הזהב קטפו הצמדים אלון פורט וליאה גרונר בגילאי 10-11, שגיא שרעבי ויהלי רון בגילאי 8-9 וכמו כן בגילאי 8-9 שנה ראשונה רייך תבור ופורטנוב טלי ,גיא שרפי וטל בן-דוד בגילאי 12-13, מנוחין תומר ושלי גולין בגילאי 5-7. אברהם ינאי וטליה טיב מקום ראשון בגילאי 10-11 שנה ראשונה, גולדברג דניאלה מקום ראשון בגילאי 8-11 בנות סולו שנה ראשונה וזהר עדי מקום ראשון מגילאי 12-15 בנות סולו.

בנוסף, כללה השנה התחרות קטגוריה מיוחדת PRO-AM, בה המורים לריקוד התחרה מול תלמיד או תלמידה. גם בקטגוריה זו נציגי דאנס קונטיננטל קטפו את המקום ראשון ותום אבקוב ואלונה פצ’ני הניפו את הגביע הענק של הקטגוריה המיוחדת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות