חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מי סתם את צינור הביוב שלי

 

תושבים חסרי אחריות השליכו כמות סיטונית של מגבונים ופדים לאסלה בחדרי השרותים ואלו סתמו את צינור ראשי בואדי ענאבה, והתמונות לא מלבבות.   מי מודיעין: ”מגבונים ופדים וכן פסולת בניה משכונת הציפורים גרמו ובתאגיד פועלים לתיקון הצינור.

 

תושבת העיר, ענבל בן ברית יצאה לה אתמול לשוח בואדי ענאבה לראות אולי פריחה של אחרי יום גשם, אבל מה שהמתין לה היה רחוק ממשהו שניתן לכנותו כהנאה: "הבוקר טיילתי בענבה", אומרת ענבל, "וגיליתי שיש סתימה בביוב ראשי,  וכל הביוב בסמוך לנחל עלה על גדותיו וזרם לנחל".
"הזדעזעתי לראות ", ממשיכה ענבל ומספרת, "את כמות המגבונים שנשטפו לנחל ונלכדו בסבך הצמחייה. כמו בן השביל בקרבת בור הביוב היה מלא מגבונים, פדים וצואה. כמה עצוב ונורא וכל זה באחריותנו", מסכמת תושבת העיר את החוויה הלא נעימה שחוותה.

פנינו לתאגיד "מי מודיעין" בבקשה לתגובה והנה היא לפניכם: "תאגיד מי מודיעין מנסה מזה שנים להעביר את המסר לתושבים בכל פרסום שיוצא מטעם התאגיד ובפעילויות שאנו מבצעים בבתי הספר והגנים. אנו מפצירים: מגבונים זרקו לפח, ולא לאסלה!  הדבר נכון גם כשמדובר במגבונים שאמורים להתמוסס במים. זמן ההמסה שלהם ארוך ובינתיים הם עלולים ליצור סתימות ביוב. 
 
 עובדי התאגיד מטפלים במפגע
 
בהקשר לפריצת הביוב בענבה: ברגע שקיבלנו דיווח על פריצת הביוב בשבת,נשלח צוות לבצע תיקון ראשוני של הצינור לבלימת התפרצות הביוב. בדיקה העלתה כי הסיבה להתפרצות הצינור שם מערבת גם מגבונים ופדים וגם פסולת בניה שהושלכה לצנרת משכונת הציפורים.  הבוקר התבצע ניקיון של המקום מהמגבונים ושטיפתו בזרם מים. תיקון הצינור ממשיך.. 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות