חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ניצחון בדרבי לעוצמה על כפר האורנים

 

ילדים ב של המאמן יאיר פרסטמן במועדון כדורסל עוצמה מודיעין ניצחו את כפר האורנים 64-47, פרסטמן סיכם: ”יגעת ומצאת - תאמין”

 

במשחק כמעט מושלם ניצחו ילדים ב של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין והמאמן יאיר פרסטמן את כפר האורנים בתוצאה 47:64. עבור השחקנים ממודיעין זהו ניצחון שלישי ברציפות, במסגרת הליגה לילדים ב’.

 ביום חמישי האחרון יצאו השחקנים של עוצמה מודיעין לכפר האורנים. המשחק התקיים אחרי שני נצחונות של עוצמה על חשמונאים ועל איילון. כפר האורנים הייתה ממוקמת שני מקומות מעל עוצמה בטבלת הליגה, וידוע ששחקניה לא מוותרים עד לשנייה האחרונה, כך שהיה ברור שהמשחק יהיה קשה מאד.

בעוצמה התכוננו היטב למשחק, והמאמן פרסטמן דיבר עם השחקנים על מושגים כמו "להאמין בעצמנו", "להיות מוכנים" ו"לתת את הכל עד הסוף". רבע ראשון: מטעם עוצמה מודיעין עלו סיני שטרית, יואב מרום, יניב ברקן, איתמר בנימין ושון רפאלי. ההגנה עבדה כמו מכונה, ואחרי 2:2 בפתיחה עוצמה רצו ל 9:4 עם סלים של יואב איתמר וסיני.יונתן ציון, שנהב אקרמן ועידן סבן עלו מהספסל והמשיכו את ההגנה החזקה, יואב ויניב המשיכו את הקליעות,  ובסוף הרבע הראה השעון 15-4 מדהים למודיעין.

 רבע שני: פרסטמן הנחה את השחקנים "להמשיך חזק בהגנה !!", ולמגרש עלו יואב, יניב, שנהב, עידן ורז דרי. ההגנה המשיכה לתקתק, אבל ההתקפה קצת נתקעה, וחטיפות ומתפרצות של כפר האורנים צמצמו את התוצאה ל-15:8, 18:14 20:16 ופסק זמן.

עם התאמות קטנות בהתקפה, השחקנים ידעו איך להימנע מאיבודי כדור ואיך לעבור את החומה של כפר האורנים. סיני חזר למגרש וקלע מיד 2 סלים. אחריו נכנס יונתן והוסיף מיד סל משלו, יואב ויניב השלימו ריצה של 11:2, ובמחצית התוצאה הייתה 18:31 לטובת עוצמה. רבע שלישי: למי שלא הסתכל על לוח התוצאות, נראה היה שהמשחק בשוויון. השחקנים נלחמו על כל כדור ואף אחד לא ויתר. כפר האורנים נכנסו לקצב בהתקפה, אבל עוצמה לא התקפלו.

על המגרש מצד עוצמה היו סיני, שנהב, יונתן ,יואב ונועם פרידמן. המשחק בהתקפה המשיך לשטוף, הכדור עבר בין כל השחקנים . סל מפה נענה בסל משם, סיני ויואב המשיכו לצבור נקודות. כשהשעון הראה 39:29 עוצמה לקחו פסק זמן, ופרסמן חזר על המנטרה: "לא לתת להם לחזור! הגנה, הגנה, הגנה!"

שנהב חזר לפרקט, קלע מיד 3 נקודות, עדן שנער הצטרף ללהקת ההגנה והיתרון של עוצמה עלה כבר לתוצאה 46:33. בסוף הרבע השלישי התוצאה הגיעה ל-46:35. רבע אחרון: פרסטמן הנחה את השחקנים שלו "אם נחזיק אותם על 10 נקודות ברבע, ננצח, אז שומרים חזק!". אל עדן שנער הצטרפו יואב, סיני ,יניב ושנהב. יואב וסיני המשיכו לחדור ולקלוע, אחרי שהכדור עבר בין כל השחקנים, השעון הראה 50:37 למודיעין. הקבוצות החליפו סלים, הקצב עלה, והתוצאה הגיעה ל-58:47 לעוצמה. עבירה בלתי ספורטיבית על יואב שלחה אותו לקו, ועוד סל של סיני, וכשנותרו 15 שניות לסיום התוצאה עמדה על 61:47.

התקפה אחרונה של כפר אורנים? לא אם שואלים את עוצמה! חטיפה, הכדור הגיע אל שנהב במרכז המגרש, והוא כדרר בין שלושה שחקנים, עבר את החצי וזרק. פרסטמן מתאר את הרגע הזה כך: "סווויש... שלשה... נגמר!" כשהתוצאה הסופית היא 64-47 עוצמתי.

יאיר פרסטמן מסכם: "וואו! כמה קשה, ככה מתוק!! משחק מושלם של השחקנים שלי, שבצעו הוראות, תקנו טעויות תוך כדי משחק, ושחקו עם ביטחון של אלופים. יגעת ומצאת - תאמין! כל הכבוד!".

קלעו לעוצמה: יואב מרום 28 נקודות, סיני שטרית 18, שנהב אקרמן 6, יניב ברקן 6, יונתן ציון 4, איתמר בנימין 2. כן שותפו: עדן שנער, עידן סבן, שון רפאלי, רז דרי ונועם פרידמן.

 מועדון כדורסל עוצמה מודיעין - תוצאות משחקי קבוצות הליגה בשבוע הראשון של 2018

בוגרים ליגה א’ אשר הפסד חוץ לאליצור גוש עציון 71:49

בוגרות ארצית רוני נצחון ביתי על מכבי גדרה 82:55

נוער לאומית אשר נצחון חוץ על הפועל ברנר 61:55

נוער מחוזית מיכאל הפסד חוץ לבית"ר ירושלים 74:69

נערים א’ לאומית שלומי הפסד ביתי לא.ס. רמת השרון 73:61

נערים ב’ לאומית אמיר נצחון חוץ על הפועל חבל מודיעין 56:47

נערים ב’ לאומית אמיר נצחון בית על מכבי פתח תקוה 83:60

נערים ב’ לאומית דביר נצחון חוץ על מכבי גן יבנה 67:46

ילדות/נערות ב’ שגיא נצחון ביתי על מכבי מעלה אדומים 69:48

ילדות/נערות ב’ שגיא נצחון חוץ על אס"א ירושלים 39:28

ילדות/נערות ב’ שגיא נצחון חוץ על מכבי ת"א מכבים רעות 66:12

ילדות רז נצחון ביתי על הפועל ירושלים 35:13

ילדים א’ לאומית "ניצת הדובדבן" דביר נצחון ביתי על מכבי ראשל"צ 77:72

ילדים א’ מחוזית מיכאל נצחון חוץ על הפועל גזר 74:52

ילדים א’ מחוזית יואל הפסד ביתי למכבי ת"א מכבים רעות 69:51

ילדים א’ מחוזית יואל הפסד חוץ להפועל גזר איילון 56:33

ילדים ב’ אמיר נצחון חוץ על הפועל גן רוה 49:40

ילדים ב’ רז הפסד ביתי לכפר האורנים 60:51

ילדים ב’ יאיר נצחון חוץ על כפר האורנים 64:47

קטסל בנות ברוריה הפסד ביתי להפועל נס ציונה 57:35

קטסל ב’ יאיר הפסד ביתי למכבי ת"א מכבים רעות 64:36

קטסל ב’ ניק נצחון חוץ על קטסל אורי 55:30

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות