חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

פשוט מלכה / זמזום הדבורה

 

בעמותת מרחב נשימה בראשותה של טלייה הקינן רוז חגגו את חנוכה עם הדלקת נרות עם ראש העיר חיים ביבס ועם הרצאה מרתקת בבית מרחב נשימה

 

בעמותת מרחב נשימה בראשותה של טלייה הקינן רוז חגגו את חנוכה עם הדלקת נרות עם ראש העיר חיים ביבס ועם הרצאה מרתקת בבית מרחב נשימה, המסייעת לנשים חולות ומחלימות מסרטן, שהעבירה העיתונאית גאיה קורן בנושא "אני מלכה גרושה באושר".

להרצאה של קורן, שהוציאה את ספרה "אני מלכה גרושה באושר" במימון המונים, הגיעו עשרות נשים מאזור מודיעין, והיא אף העניקה להן עותקים רבים מספרה שנרכשו על ידי אנשים כתרומה. בסיום האירוע כתבה קורן בדף הפייסבוק שלה: "אני מודה שלפני ההרצאה עבר לי בראש: ’מי אני שאעמוד מולן ואגיד ’אני מלכה’, כשכל אחת מהן מתמודדת עם משבר חייה בתעצומות נפש אדירות. בתום ההרצאה כבר הרגשתי אחרת.

מסתבר ששאבתי מהן כוח, והן שאבו ממני וזו היתה באר בלתי נדלית של אור ותקווה ואהבה והשראה. אני רוצה לאחל בריאות, להזכיר שהחיים פאקינג קצרים וצריך לשמוח בהם, ולהגיד שנשארו לי עוד עשרה ספרים לתרומה לחד הוריות שמחלימות. אשמח להעביר אותם עם הקדשה אישית". 

הקינן רוז הודתה לכל מי שתרם עד כה לעמותה וגם להצלחת האירוע, ובהם: עמותת רצים ותורמים לקהילה ובית ספר רעים, דבי שפירו-כהן מלחם ארז ברעות ולהולי בייגל שתרמו כיבוד, למאפיית מדלן שתרמה סופגניות, לחלי חיימוביץ’ ולאופל לוי שסייעו בארגון ובתפעול האירוע, לצלם המוכשר גיל דור שצילם את האירוע, וכמובן לגאיה קורן.


כיתוב תמונות:

גאיה קורן וטלייה הקינן רוז בהרצאה במרחב נשימה
צילום: גיל דור

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות