חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מי בכלל צריך סככה?

 

אם אתם תוהים בשביל מה צריך סככה וכיצד היא יכולה לשרת אתכם, כדאי שתקראו עד הסוף!

 

מהי בכלל סככה?

הסככה היא אמצעי להצללה של שטחים מסוגים שונים כדוגמת פרגולה, חצר או מרפסת ואף שטחים ציבוריים כדוגמת מגרשי כדורגל של בתי ספר, גני שעשועים וחצרות של גני ילדים ועוד. הסככות יכולות להיות עשויות מחומרים שונים כאשר בדרך כלל הבחירה היא בבד מסוג ברזנט וזאת, בזכות תכונותיו הייחודיות, עליהן תוכלו לקרוא ביתר הרחבה בהמשך.

הברזנט

הברזנט, שנקרא גם שמשונית, הוא בד עמיד מאוד, שיכול לעמוד גם בתנאים קשים במיוחד של מזג האוויר. מצד אחד, הוא בד חזק, שיכול לעמוד ברוחות קשות וגשמים חזקים ומן הצד השני, הוא גם יוצר הצללה נפלאה כנגד השמש. כמובן, הוא גם חוסם את חדירת קרני השמש המזיקות ומאפשר שהייה ארוכה תחתיו בכל מזג אוויר.

מטרת הסככה

הסככה היא הפתרון המושלם בשביל מי שרוצה לשהות בחוץ ולא לסבול מהחום של הקיץ הישראלי. והרי ידוע לכולנו, שהימים החמים בישראל לא מוגבלים על ידי שעון החורף... יש שיסתפקו בהצללה קלה של פרגולה או יתקינו שמשייה, אבל את מרבית הישראלים לא מסתפקים בהצללה כזו, משום שהשמש הישראלית היא חזקה מאוד ואנו יכולים גם לחוש בעליית הטמפרטורות בכל שנה ושנה. זוהי הסיבה לכך, שעולה הצורך במציאת פתרון יעיל יותר, שיוכל לספק צל לשטח גדול יותר, בבתים רבים בישראל. כלומר – סככה.

האפשרויות

כיום ישנן אפשרויות הצללה רבות, מהן ניתן לבחור בהתאם לצרכים המשתנים משטח אחד לאחר. לדוגמה, ניתן לשים סוככים מעץ וממתכת. אבל אפשרויות אלו נחשבות לפחות עמידות ועמידות החומר חשובה מאוד, בעיקר כאשר מדובר על חומר, שנמצא בכל ימות השנה בחוץ עם חשיפה מלאה לשינויים במזג האוויר. זוהי אחת הסיבות העיקריות שבגללן אנשים רבים בוחרים להשתמש דווקא בברזנט למטרה זו.

אפשרויות לשימוש פרטי

כאמור, סככה יכולה להיות במקומות שונים ולמטרות שונות והשאלה היא, בשביל מה אתם צריכים אותה? כלומר, האם אתם מעוניינים בהצללה קבועה או זמנית וניידת? לדוגמה, אם אתם מחפשים פתרון הצללה לחוף הים, הרי שסככה קבועה לא תוכל לעזור לכם ובהחלט עדיף שתרכשו ציליה. לעומת זאת, אם אתם מחפשים אחר פתרון הצללה קבוע, שיהיה מיועד לחצר הבית או למרפסת, הרי שזהו הפתרון המושלם עבורכם!

אפשרויות לשימוש ציבורי

מן הסתם, גם שטחים ציבוריים זקוקים להצללה. סככה גדולה יכולה לתת את המענה המושלם הן בשביל שטח גדול והן בשביל שטח קטן. כשבשני המקרים, אנשים רבים יוכלו ליהנות מהיתרונות שלה. לדוגמה, ניתן להשתמש בה לשטחים גדולים כדוגמת מגרשים של בתי ספר ובאותה המידה, ניתן להשתמש בה להצללת שטח חיצוני של מסעדה. מה שחשוב הוא, לבחור סככה מחומר עמיד, שיוכל לשאת את תנאי מזג האוויר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות