חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

בואו לבקש מלגות לימודים

 

עיריית מודיעין מכבים רעות פרסמה השבוע ”קול קורא” המזמין את ציבור הסטודנטים בעיר להגיש בקשה לוועדת המלגות העירונית לקבל מלגה.

 

 עיריית מודיעין מכבים רעות פרסמה השבוע "קול קורא" המזמין את ציבור הסטודנטים בעיר להגיש בקשה לוועדת המלגות העירונית לקבל מלגה.

כזכור, מדי שנה מאשרת ועדת המלגות העירונית, בראשות חברת המועצה הילה בן אליעזר את הקריטריונים לבקשת מלגה לשנת הלימודים הסטודנטיאלית. בין הקריטריונים שנקבעו השנה נקבע כי מי שרשאי להגיש בקשה לקבלת מלגה הם סטודנטים, תושבי העיר, שנרשמו לשנת הלימודים האוניברסיטאית תשע"ח ושירתו בצה"ל או בשירות לאומי.

סטודנטים שיפנו בבקשה לקבל את המלגה יציגו אישור כי הם לומדים במוסד אקדמי מוכר הפועל בהיתר של המועצה להשכלה גבוהה ושהיקף לימודיהם לא פוחת מ-50% מתוכנית הלימודים המלאה.

המבקשים צריכים שלא לקבל מימון ללימודים מטעם מקום העבודה או ממקור אחר, העולה על סך של שליש משכר הלימוד לאותה שנה. עוד הוחלט כי מלגה תינתן בהתאם להכנסת התא המשפחתי בו חי הסטודנט וכי הכנסה משפחתית לנפש מעל 3,700 שקלים נטו לא תזכה במלגה. קבלת המלגה מותנית בהשתתפות בפעילות למען הקהילה במשך שנת הלימודים בהיקף של 25 – 40 שעות, בהתאם לגובה המלגה. בעניין זה נקבע כי לא ייתנו הנחות וסטודנטים שלא יוכלו לעמוד במחויבות זו, יידרשו להשיב את הכסף שקיבלו.

עמידה בקריטריונים אינה מהווה ערובה לקבלת המלגה והדבר נתון לשיקול דעת הוועדה. לכל מגיש בקשה למלגה יערך ראיון אישי ובו תיבדק התאמתו לפעילות ההתנדבותית. הוועדה תהיה רשאית לדון בבקשות חריגות שאינן עונות על אחד או יותר מהקריטריונים, וזאת בהתאם לשיקול דעתה.

 את טפסי הבקשה למלגה ניתן למלא ולהגיש באמצעות אתר העירייה. כמו כן, ניתן לקבל ולהגיש את הטפסים גם במרכז הצעירים, שברחוב גינות האלה 13, ובבניין העירייה רחוב תלתן 1 במשרד מנכ"ל העירייה  בימים א-ה בין השעות 8:00- 16:00. בשעות קבלת קהל. המועד האחרון להגשת הבקשה למלגה הוא 1.11.17 הוועדה לא תדון בבקשות שיוגשו באיחור.

 חברת המועצה ויו"ר ועדת מלגות, עו"ד הילה בן אליעזר: "עיריית מודיעין מכבים רעות רואה בלימודים ערך מוביל בקידום העיר ולכן אך טבעי שנעשה כל מאמץ לעודד את צעירי העיר להמשיך ולרכוש השכלה אקדמית. לצד התרומה הכספית, אנו שואפים לשלב את הסטודנטים עם העשייה בעיר, ולכן מוענקות המלגות בד בבד עם התנדבות הסטודנטים בקהילה. אני מזמינה את כל הסטודנטים שעומדים בקריטריונים להגיש בקשה למלגה. בהזדמנות זו אאחל לכל הסטודנטים שנת לימודים מוצלחת".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות