חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השכרת מונית – הדרך המהירה לקריירה שנייה

 

אחת הפנטזיות המקצועיות שיש ללא מעט אנשים, היא לעבוד בעבודה שמאפשרת להם להגיע למקומות שונים מצד אחד ולפגוש אנשים מסוגים שונים, מצד שני.

 

אחת הפנטזיות המקצועיות שיש ללא מעט אנשים, היא לעבוד בעבודה שמאפשרת להם להגיע למקומות שונים מצד אחד ולפגוש אנשים מסוגים שונים, מצד שני. יש אנשים שאוהבים לעבוד במשרד או בבית מבלי לראות אנשים, יש אנשים שמחפשים עבודה בה הם פוגשים אנשים אך מתוך מקום קבוע, נייח, ויש כאלה שמעדיפים לעבוד בעבודה שמאפשרת להם להיות ניידים ומאפשרת להם לפגוש אנשים מסוגים שונים.

במובן הזה, השכרת מונית היא הדרך הטובה ביותר בשביל להגשים את הפנטזיה המקצועית הזאת. אין הרבה עבודות בהן אפשר להגיע אל מקומות שונים ולפגוש מגוון רחב של אנשים, אשר שונים אחד מהשני, כמו במוניות. להבדיל נניח מעבודה כנהגי אוטובוס או עבודה בהסעות רגילות, שם האינטראקציה עם הנוסעים היא די נמוכה, הרי שבמסגרת עבודה במונית, האינטראקציה היא רחבה, המקומות אליהם מגיעים אינם קבועים, ואפשר גם לבחור את שעות העבודה.

השכרת מוניות משמשת לא מעט אנשים, בעיקר אנשים מבוגרים בתור קריירה שנייה. הרעיון הוא פשוט, מדובר באנשים שעבדו במקצוע מסוים תקופה מסוימת, החליטו לצאת לפנסיה מוקדמת, נאלצו לצאת לפנסיה כזו בגלל דרישות המקום או כל סיבה אחרת, ואז במקום לשבת בבית ולא לעשות כלום, הם בוחרים באפשרות של השכרת מונית. כך הם מתחילים להיות נהגי מוניות.

חלק מהאנשים רותמים לעבודה את הידע שלהם בנהיגה, היכרות עם דרכים ומקומות, וכן את עצם זה שיש להם יכולת שירותית טובה, הם יכולים להציע לנוסעים מגוון שירותים, כולל אפשרויות של נסיעות ליליות ועוד.

כיצד שוכרים מונית בצורה חכמה

כיום, אפשר לשכור מונית במגוון דרכים. ראשית, אנחנו יכולים למצוא נהגי מוניות אשר מציעים אפשרות לשכור את המונית שלהם בשעות מסוימות בשבוע. מדובר על מקרים בהם המונית חונה ואיש לא משתמש בה. מן הסתם תהיה מגבלה על כמות השעות, גם בגלל שבעל המונית ירצה לנהוג עליה וכן בשביל שהמונית לא תהיה כל הזמן בדרכים.

שנית, ישנן חברות וגורמים שמציעים אפשרות של השכרת מונית, גם מבחינת רכב וגם מבחינת מספר מונית. כאן מדובר על נהגים שאין להם רכב או שאין באפשרותם להפוך אותו למונית. המספר הוא דבר הכרחי, מאחר ורק בעזרתו אפשר לשמש כנהג מונית.

נקודה חשובה לגבי השכרת מונית, העניין דורש פרוצדורה, לא כל אחד יכול להיות נהג מונית, צריך להוציא רישיון ואישורים שונים. עם זאת, אנשים שבוחרים בקריירה של נהגי מוניות, נהנים מהרבה מאוד עצמאות בתחום, ראשית, הם יכולים לקבוע לעצמם שעות עבודה, שנית, הם יכולים לקבוע מסלולי נסיעה, שלוש, הם יכולים לקבוע, במקרים מסוימים, את המחירים שהם גובים.

מה שכן, צריך לזכור שמדובר בעבודה לא פשוטה, שדורשת הרבה שעות על הכביש, עם כל המשתמע מכך, מה שבטוח שזו עבודה מאוד מעניינת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות