חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צימרים בצפון

 

מנוחה זהו קונספט שמשתנה מאדם לאדם. יש כאלה שבשביל לנוח זקוקים לשבוע של ”בטן-גב”. בעוד אחרים לא יכולים לתאר לעצמם חופשה בלי פעילות ספורטיבית כלשהי. 

 

מנוחה זהו קונספט שמשתנה מאדם לאדם. יש כאלה שבשביל לנוח זקוקים לשבוע של "בטן-גב". בעוד אחרים לא יכולים לתאר לעצמם חופשה בלי פעילות ספורטיבית כלשהי. כך או כך, צימרים בצפון עשויים לתת מענה מושלם לכל רעיון של נופש, וזה בדיוק היתרון המובהק שלהם. כל אדם יכול ליהנות מבילוי בבית עץ מזמין ונעים המעניק אינספור אטרקציות בפני ובחץ כאחד. ניתן למצוא צימרים בצפון למשפחות שבהם נוח ונעים לבלות עם ילדים בכל הגילאים ולהראות להם את ישראל על צדדיה היפים ביותר, הנופים הקסומים ועוד.

בילוי מדהימים במסגרת צימר בצפון עם על המשפחה

על מנת ליהנות בצורה הטובה ביותר מכל האפשרויות שמעניק הצפון הקסום והמדהים של ישראל, כדאי מאוד להקפיד על שני פרטים חשובים: להזמין את הצימר מראש, אך גם כדאי מאוד לדאוג לחשוב על אטרקציות נוספות מלבד הצימר. זאת למראות שניתן למצוא לא מעט מקומות שבהם הצימר עצמו מהווה אטרקציה מושלמת, עם ג’קוזי, בריכה, מסכי טלוויזיה גדולים ופינוקים שונים על חשבון הבית. יחד עם זאת, כאשר יוצאים לטיול צימרים בגליל העליון עם הילדים, כדאי לחשוב על אפשרויות נוספות.

חופשות רומנטיות בצפון

בשנים האחרונות, המילה צימר הפכה למושג נרדף לרומנטיקה. ניתן ליהנות מהבילוי הנעים ביותר בחברת בן ובת הזוג בצימר המלא בכל טוב. בין אם משלבים את הנופש עם טיולים רגליים בטבע, רכיבה על סוסים ופינוקים אחרים, או שנשארים אך ורק בצימר עצמו – צימרים בצפון לזוגות זו הדרך הטובה ביותר ליהנות מהחברה של האדם הכי קרוב אליכם. מדובר בזמן איכות המושלם גם לזוגות שרק החלו את דרכם המשותפת, וגם עבור זוגות נשואים שמחפשים להדליק מחדש את התשוקה. הרומנטיקה נגישה וזמינה בין ההרים הקסומים של הצפון, שלעיתים נראים כאילו לא נמצאים בכלל בארץ, אלא איפשהו בטוסקנה שבאירופה.

אפשרויות נוספות של חופשה צפונית

כאמור, חופשה בצפון זו אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מחווייתיות בלתי נשכחת בין נופים קסומים, ריהוט יוקרתי וקבלת פנים חמה. ניתן למצוא גם צימרים שמעניקים פינוקי ספא במקום. זוהי תוספת מושלמת גם עבור זוגות שמבלים לבד, וגם עבור הורים שמגיעים למקום עם הילדים ורוצים ליהנות מתוספת של מבוגרים אחרי שהזאטוטים הולכים לישון. תכנון של חופשה כולל גם חשיבה מראש על האטרקציות שיהיו הכי מהנות והכי מפנקות עבור כל המשתתפים, האופציות הן רבות ומגוונות, וכל מה שדרוש הוא לדעת בוודאות מה אתם רוצים לעשות ולהשיג זאת מראש.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות