חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

 ”לא ניתן להם להשחית את המדינה”

 

פעילי וחברי הכנסת של ’יש עתיד’, יצאו בשישי האחרון 21.7.17 לישפרו להרים קול צעקה – ”מושחתים נמאסתם”

 

על רקע פרשות השחיתות המתגלות מדי יום: פרשת הצוללות, פרשת בזק, מיכל האמוניה, והאווירה הגוברת שמשהו מקולקל במערכות השלטון במדינה,  החליטו פעילי ’יש עתיד’, לצאת ולהגיד - די לשחיתות. ב- 22 מוקדים ברחבי הארץ, בינהם מודיעין,  עמדו היום אנשי ’יש עתיד’, עם שלטים – "מושחתים נמאסתם" וחילקו לעוברים ולשבים את "תוכנית נחשון" של מפלגת ’יש עתיד’ למלחמה בשחיתות. חברי הכנסת של המפלגה הגיעו לצמתים יחד עם הפעילים. 

במודיעין מכבים רעות ערכו מבצע ההסברה בישפרו סנטר, תחת הסיסמא המוכרת "מושחתים נמאסתם". במסגרת המצבע ??פעילים חילקו, בין היתר, פלאיירים עם תכנית המפלגה נגד השחיתות – תכנית "נחשון".

יו"ר סיעת "יש עתיד" במועצת העיר שחר מי-און אמר: "מיום הקמתה "יש עתיד" עומדת בחזית המאבק בשחיתות. כמובן, גם בעת הזאת, לאור הפרשות הרבות, לא נעמוד מנגד. השחיתות אוכלת כל חלקה טובה בישראל, וכך זה לא יכול להימשך. קיבלנו המון תגובות אוהדות ותומכות מהאנשים ואנחנו מתכוונים להמשיך את המאבק גם בשבועות הבאים, עד שנראה תוצאות בשטח". 

יו"ר מפלגת ’יש עתיד’, יאיר לפיד, הגיע לצמתים בנס ציונה ובקפלן בתל אביב ואמר "בכל רחבי הארץ ממעלות ועד אילת עומדים עכשיו בצמתים אנשי ’יש עתיד’ להגיד מושחתים נמאסתם. כי באמת מושחתים נמאסתם. ".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות