חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד לעבור בשלום מעבר דירה של משפחה מרובת ילדים

 

מודיעין נחשבת לעיר צעירה מבחינת האוכלוסייה המתגוררת בה, הכוללת לא מעט משפחות עם ילדים קטנים. ברבות מן המשפחות הללו ישנם יותר משני ילדים, ובמקביל לברכה ולשמחה המלווה במשפחה מרובת ילדים, ישנם גם רגעים בחיי המשפחה בהם ההתנהלות עם כל הילדים עלולה להיות מאתגרת במידת מה. 

 

מודיעין נחשבת לעיר צעירה מבחינת האוכלוסייה המתגוררת בה, הכוללת לא מעט משפחות עם ילדים קטנים. ברבות מן המשפחות הללו ישנם יותר משני ילדים, ובמקביל לברכה ולשמחה המלווה במשפחה מרובת ילדים, ישנם גם רגעים בחיי המשפחה בהם ההתנהלות עם כל הילדים עלולה להיות מאתגרת במידת מה. דוגמה טובה לכך היא מעבר דירה – גם עבור רווקים או זוגות ללא ילדים מעבר דירה כולל כמה ימים (או שבועות...) של הכנות, אריזות, ניקיונות, העברות, פריקות וסידור בבית החדש. כאשר מוסיפים למשוואה הזו שלושה, ארבעה או חמישה ילדים (ובמקרים מסוימים אף יותר מזה), המשימה של מעבר הדירה הופכת להיות מאתגרת ביותר, במלוא מובן המילה. מה ניתן לעשות, אם כן, על מנת שמעבר הדירה יעבור בשלום, גם כאשר מדובר במשפחה עם כמה וכמה ילדים, בגילאים שונים?

 הכנה מתאימה אשר חוסכת המון עבודה והופכת את המעבר לקל ופשוט יותר

נקודה קריטית שחשוב להבין וליישם מבעוד מועד היא הכנה מעמיקה ויסודית לקראת המעבר. למה הכוונה? בתור התחלה, כדאי לשבת כמה שבועות טובים לפני המעבר ולתכנן את הכל, לפרטי פרטים. גם אם אינכם טיפוסים כאלו שמתכננים בצורה קפדנית הכל, במקרה של מעבר עם משפחה גדולה התכנון המקדים מתבקש – באיזה יום אתם מתחילים לארוז? כמה ימים מקדישים לכל שלב במעבר? למתי מזמינים מנקה/עושים את הניקיונות בעצמנו? למתי מזמינים את המובילים? כדאי שתבנו לעצמכם תכנית עבודה מפורטת שכזו והכל יהיה הרבה יותר קל וברור בימי המעבר.

נקודה נוספת שקשורה להכנה מקדימה ועשויה להקל עליכם משמעותית היא היערכות מבחינת רכישת ציוד מעבר מתאים. רכישת אריזות קרטון למעבר דירה, למשל, בגדלים שונים ובאיכות גבוהה (על מנת שלא יתפרקו במהלך המעבר) יכולה להכניס סדר ויעילות לתהליך האריזה וגם להפוך את המעבר לפשוט ונינוח יותר. בנוסף לאריזות קרטון איכותיות כדאי לרכוש מבעוד מועד גם ניילון בועות ("פצפצים"...) להגנה על הרכוש השביר והרגיש, כמה סלילים של נייר דבק על מנת לסגור טוב את הקרטונים וגם כמה טושים טובים – עבדו מסודר ורשמו על כל קרטון מה הוא מכיל ולאיזה חדר הוא מיועד בבית החדש. לא תאמינו כמה זמן ומאמץ זה יחסוך לכם...

 סידור לילדים לימי המעבר

בנוסף להכנות המקדימות, כדאי לנסות ולמצוא סידור זה או אחר לילדים, או לפחות לחלקם, לימים של המעבר. זה הזמן לגייס את כל הדודות והסבתות, את כל החברות והחברים הטובים אשר ישמחו לעשות כמה שעות של בייביסיטר, או אפילו לבוא ולעזור להעסיק את הקטנים בזמן שאתם אורזים ומסדרים.

גם כאן הטריק הוא להתחיל לתכנן את הכל מספיק זמן מראש. אם תשריינו כבר מתחילת החודש כמה שיותר חברים וקרובים משפחה למעבר שמתרחש בדרך כלל בשבוע האחרון של החודש, תגיעו לשבוע המעבר מוכנים ופנויים יחסית, והכל ייראה הרבה יותר פשוט...

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות