חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נא להכיר - בנות מודיעין במכביה

 

נטבול הוא משחק כדור אותו משחקות בעיקר נשים, הוא דומה בבסיסו לכדורסל עם חוקים מעט שונים. בישראל זהו ענף ספורט לא פופולארי במיוחד אך הוא אט אט תופס תאוצה. במשחקי המכביה ה-20 ייצגו את ישראל בנבחרת הנטבול 6 נערות ממודיעין

 

בשבועיים האחרונים התקיימו ברחבי הארץ משחקי המכביה ה-20, אירוע הספורט ה-3 בגודלו בעולם ובו משתתפים כמעט עשרת אלפים ספורטאים וספורטאיות יהודים מרחבי העולם. ענפי הספורט במכביה כוללים מגוון רחב של תחומים: אתלטיקה, התעמלות, היאבקות, טניס ... ונטבול.

נטבול הוא משחק כדור אותו משחקות בעיקר נשים, הוא דומה בבסיסו לכדורסל עם חוקים מעט שונים. בישראל זהו ענף ספורט לא פופולארי במיוחד אך הוא אט אט תופס תאוצה עם הקמת מסגרות נטבול ברחבי הארץ – ברעננה, בירושלים, בתל אביב ובמודיעין.

במודיעין ישנן 2 קבוצות נטבול, קבוצה אחת לבוגרות וקבוצה שנייה לנערות. הנשים מתאמנות בימי ראשון בערב במרכז הספורט העירוני.

במשחקי המכביה ה-20 ייצגו את ישראל בנבחרת הנטבול 6 נערות ממודיעין:

בתיה תכלת בת ה-17, קפטנית הקבוצה דיברה על עוצמה נשית ועל רוח הישראליות: "הרגשה מדהימה לייצג את ישראל בספורט נשים מעצים. אנחנו מייצגות את ישראל לא רק בספורט אלא גם ברוח הישראלית. המכביה זה משהו שאני אזכור לכל החיים. זכיתי לא רק לשחק לצד אחותי יקירה זכיתי בעוד 10 אחיות. אנחנו, הקבוצה, משפחה אחת גדולה!! "

אחותה הצעירה, יקירה תכלת בת ה-14 הצטרפה לדבריה של בתיה והוסיפה: "מדהים לא הייתי משנה כלום הכרתי חברות חדשות וזכיתי לשחק את המשחק שאני כל כך אוהבת."

אלה אלבום בת ה-16 מסכמת את החוויה: "אני לא יודעת איך לתאר את ההרגשה של להיות חלק מנבחרת ישראל, זהו דבר פשוט מדהים. החלום שלי היה להשתתף במכביה והצלחתי להגשים אותו. אני מרגישה שייצגנו את ישראל בכבוד- גם במגרש וגם בכלל אירועי המכביה. נהנתי מכל רגע ואני מקווה שאני ושאר הקבוצה נוכל להמשיך לייצג את ישראל בהמשך."

חברתה דניאלה גולדשטיין בת ה- 15 אמרה בהתרגשות: "וואו. נהנתי מכל רגע ורגע, מהצעד הראשון על המגרש עד המסירה האחרונה! כלכך נהנתי ואני ממש מתרגשת ומצפה לראות מה יקרה בהמשך.. "

מעין לנג בת ה-14 הוסיפה: "ההרגשה פשוט מדהימה, אני לא מאמינה שייצגתי את המדינה שלי זה ממש כבוד!  זאת חוויה מדהימה ונהנתי מכל רגע.  "

גבי כהן בת ה-15 סיכמה את החוויה כולה ואמרה: "חוויה של פעם בחיים!ההרגשה מדהימה , לפגוש אנשים חדשים, להכיר תרבויות שונות וכולם מאוחדים בספורט וביהדות. לייצג את ישראל באירוע כזה זו זכות ואני כל כך שמחה שיצא לי להשתתף ולתת חלק במשלחת הישראלית. "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות