חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

תעודות הוקרה בישיבת מועצת העיר

 

בישיבת מועצת העיר האחרונה, שהוקדשה לנושא החינוך, חולקו תעודות הוקרה רבות לאנשי חינוך מהעיר. ראשונים לקבלן היו מוסדות החינוך שבמהלך השנה קיבלו תעודות הערכה ממנהל מחוז ירושלים: עירוני ב’ ע”ש יצחק רבין ועירוני ה’, שהצטיינו בתחום קידום הישגים, ”אבני החושן”, שהצטיין בתחום החינוך לאומנויות ותרבות, וגן צבעוני שהצטיין בתחום קידום האקלים החינוכי המיטבי.

 

בישיבת מועצת העיר האחרונה, שהוקדשה לנושא החינוך, חולקו תעודות הוקרה רבות לאנשי חינוך מהעיר. ראשונים לקבלן היו מוסדות החינוך שבמהלך השנה קיבלו תעודות הערכה ממנהל מחוז ירושלים: עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין ועירוני ה’, שהצטיינו בתחום קידום הישגים, "אבני החושן", שהצטיין בתחום החינוך לאומנויות ותרבות, וגן צבעוני שהצטיין בתחום קידום האקלים החינוכי המיטבי.

 בהמשך נעשתה פרידה חגיגית ממנהלי בתי ספר בעיר שסיימו את תפקידם, ובזה אחר זה הגיעו לראש שולחן הישיבות המנהלים לקבל מראש העיר, חיים ביבס, תעודות הוקרה על תרומתם למערכת החינוך העירונית. הראשונה שהוזמנה לקבל את התעודה הייתה המנהלת היוצאת של עירוני ג’ ע"ש מוטה גור, הילת אופנהיימר-שילה, שניהלה את בית הספר בעשר השנים האחרונות.

אחריה קיבלו תעודות מנהל תיכון אמי"ת בנים היוצא, הרב איתמר חייקין, שהקים בעיר לפני שש שנים את תיכוני אמי"ת ומאז מנהל את תיכון הבנים, ושלוש מנהלות בתי ספר יסודיים שפורשות לגמלאות: נאוה אסף, שהקימה את בית ספר "אסיף" וניהלה אותו 18 שנה, יהל לוטן, שניהלה את "מעוז המכבים" 11 שנים, וריטה בן אהרון, שניהלה את "חוט השני" 10 שנים.

על כל אחד מהמנהלים נשא ביבס מספר דברים, ושיתף את שאר הנוכחים בפועלו ועשייתו בעיר של כל אחד בשנים האחרונות. תעודות הוקרה הוכנו גם לאולפנת בני עקיבא "אורות מודיעין", שזכתה השנה בפרס חינוך ארצי, ולאלמוג שילוח מתיכון מכבים רעות מו"ר, שזכה בתואר "המורה של המדינה".

 הרגע המרגש ביותר היה בעת הענקת תעודת הערכה לנבחרת הרובוטיקה של אורט עירוני ד’ Choco Cows 341, שזכתה במקום הראשון בתחרות הרובוטיקה הבינלאומית FLL של ארגון FIRST. הנבחרת, הגיעה לישיבת מועצת העיר בהרכב מלא והתקבלה בתשואות כפיים מכל היושבים בחדר, העניקה לביבס את דגל הקבוצה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות