חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

בעוד שבועיים: אוטובוס השבת יצא לדרך

 

אנו שמחים לבשר לכם שהחל מיום שבת 22/07/2017 ובשבתות הבאות בחודשי החופש הגדול, נפעיל קו הסעות של אוטובוס השבת, לשירות תושבי העיר, ובפרט לבני נוער, לצעירים, לחיילים בחופשות ולאזרחים וותיקים.

 

 

תודה רבה לחברנו י’ שתרם סכום של 250 ₪, ולחברנו ד’ שתרם סכום של 150 ₪ למימון הפעלת אוטובוס השבת של מודיעין חופשית. תודה רבה גם לחברות ולחברים שתרמו עד עתה למימון אוטובוס השבת.

אני פונה אליכם הציבור החופשי-חילוני בעיר, ומבקש מכם לתרום תרומה צנועה של 50 ₪ (אפשר גם יותר) בכדי שנוכל לממן ולהפעיל בהקדם את אוטובוס השבת של מודיעין חופשית.

אנו שמחים לבשר לכם שהחל מיום שבת 22/07/2017 ובשבתות הבאות בחודשי החופש הגדול, נפעיל קו הסעות של אוטובוס השבת, לשירות תושבי העיר, ובפרט לבני נוער, לצעירים, לחיילים בחופשות ולאזרחים וותיקים.

אוטובוס השבת יצא בשבת בבוקר ב- 09:30 מרחוב עמק החולה מס’ 8 (מול בי"ס ’דורות’), יאסוף נוסעים ליד בניין העירייה, בעמק זבולון, בעמק בית שאן, בעמק האלה, ומשם אל מרכזי הבילוי בת"א ולחוף הים בת"א, ובחזרה בשעה 18:00 לעיר.

ההסעות מיועדות לתושבים מעל גיל 18, שיהיו רשומים כמנויים, ולבני משפחה מדרגה ראשונה מתחת לגיל 18.

עיריית מודיעין-מכבים-רעות מימנה בשנה האחרונה כ- 3 מיליון ₪ לצרכי דת בעיר: לכיסוי גירעונות של מיקוואות בעיר, להקמת ביכנ"ס עבור עמותה קטנה בשכונת הכרמים, להקמת מיקווה מיותר בשכונת הכרמים, ולתרבות "תורנית"!

מאז שנת 2013, ראש העיר דחה את כל פניותיי לתקצב ע"ח העירייה תחבורה עירונית בשבתות, לטובת הציבור החופשי-חילוני בעיר!

לכן בכדי לממן ולהפעיל את אוטובוס השבת אנו זקוקים לתרומתכם בכל סכום, גם מתושבים שאינם מתכננים לנסוע בהסעות!

דמי מנוי למנויים חדשים, ולכל בן משפחה מדרגה ראשונה מתחת לגיל 18, הם ע"ס 50 ₪ בלבד, והם כוללים גם את תשלום ההסעה הראשונה הלוך וחזור.

מנויים קיימים ישלמו עבור ההסעה השנייה ואילך, לכיסוי עלויות שכירת אוטובוס השבת בלבד (20 ₪ לנוסע לכיוון אחד).

עמותת מודיעין חופשית היא מלכ"ר (מוסד ללא כוונות רווח), כל השותפים לפעילות עובדים בהתנדבות וללא שכר.

 

 

 

בעוד בארץ מזנק מספר קווי האוטובוסים החברתיים (כמו "שבוס" בחולון) לתשעה, במודיעין מדובר בפנטזיה רחוקה. אבי אלבז חבר מועצת העיר מחכה כמעט ארבע שנים שהעירייה תקצה סכום מזערי מהתקציב לטובת קווי אוטובוס בשבת. במקביל הוא מזמין תושבי עיר שרוצים לקחת חלק ולהניע את התהליך, שיצטרפו ליוזמה. תגובת העירייה לא משאירה ספק כי מה שהיה הוא מה שיהיה - הססטוס קוו העירוני בנושא יישאר בעינו

 

  1. אישור ניהול תקין לשנת 2018 לעמותת מודיעין חופשית – בשבוע שעבר קיבלנו אישור ניהול תקין לשנת 2018.

אישור ניהול תקין של עמותה מאשר כי העמותה הגישה \מסמכים  כספיים ואחרים לרשם העמותות: פרוטוקול שנתי של האסיפה הכללית, דו"ח מבוקר ע"י רואה חשבון , אישור וועדת ביקורת, דו"ח מילולי וכו’. 
הגשת מסמכים אלו הינה האסמכתא לניהול תקין של העמותה. המסמכים מציגים בין היתר מי הם מקבלי ההחלטות בעמותה,

מה הם השימושים בכספי העמותה וכו’.

 

  1. ישיבת מועצת העיר השבוע  – בישיבה שהתקיימה השבוע, הצגתי שתי הצעות לסדר ושתי שאילתות

-         הצעה לסדר – הפעלת תחבורה עירונית חלקית בשבתות בעיר – מאז שנת 2013, ראש העיר דחה את כל פניותיי לתקצב ע"ח העירייה תחבורה עירונית בשבתות, לטובת הציבור החופשי-חילוני בעיר! כמובן שראש העיר דחה את הצעתי.

-         הצעה לסדר – לבטל את טקס קבלת ספר תורה בפגישת תלמידי כיתות א’ עם רב בביכנ’ס – ראש העיר והקואליציה האוטואטית שלו דחו את הצעתי.

-         שאילתא – אישור מועמדות ג.ל. לחבר דירקטוריון "מופעים" – במהלך 3 הישיבות שחלפו, הגשתי מועמדות של 3 תושבים ראויים ביותר לתפקיד של חבר דירקטוריון מופעים (היכל התרבות). ראש העיר דחה את כל בקשותיי להביא את המועמדים לאישור מועצת העיר. אני מניח שעשה זאת בגלל אגו ונקמנות אישית. זהו האיש ...

-         שאילתא – הקמת מוזיאון, מוסד אקדמי, בניין חדש לעירייה במודיעין-מכבים-רעות – ראש העיר ציטט קטע ממכתב תודה שקיבל ממנהל פרויקט המוזיאון במשרד הביטחון, כמו"כ ראש העיר מסר שהעירייה תגייס משאבים לבניית בניין העירייה שלא נמצא בעדי??ות.

  1. מכתב מפוברק ממתחזים שהציגו עצמם כתושבים חלוניים – בתחילת השבוע קיבלתי מכתב מפוברק (מצ"ב) ממתחזים שהציגו את עצמם "תושבים חילוניים שאכפת להם מהעתיד של העיר".

לאחר קבלת המכתב המפוברק, הגשתי תלונה למשטרה ושלחתי את ההודעה המצ"ב למקומונים.

  1. מה מסתתר מאחרי הברוש של ברוך בוחניק - http://mcity.co.il/?id=6201707030218191 -

כתבה של קובי אור בעיתונט מודיעין mcity בעניין ההצעה של בוחניק, והמכתב המפוברק

נציג החרדים האשכנזים  חבר המועצה ברוך בוחניק, מנסה בתחכום ש"סניקי, להביא לחדירת כוח חלוץ חרדי לעיר באמצעות מוסד חינוך חרדי כשהרעיון עטוף בהצעה לסדר תמימה לכאורה. בסוף הידיעה, קישורים למלחמות על למען אחי משנת 2007. עדכון: אלמונים שלחו למערכת מייל כוזב בשם מודיעין חופשית. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות