חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אופניים חשמליים מתקפלים לרכבת - נוסעים לעבודה

 

אין ספק שרישות ונוכחות רכבת ישראל, כמעט בכל הערים בארץ, הביאה לכך שאנשים לא פוחדים למצוא עבודה גם מחוץ למקום המגורים שלהם ולפעמים אף במרחק רב.

 

אין ספק שרישות ונוכחות רכבת ישראל, כמעט בכל הערים בארץ, הביאה לכך שאנשים לא פוחדים למצוא עבודה גם מחוץ למקום המגורים שלהם ולפעמים אף במרחק רב. לצערנו יש הרבה מאוד פריפריות בארץ שאין בהן מספיק תעסוקה לתושבים שלהם, זוהי בדיוק הסיבה שבגללה כל בוקר הרבה מאוד אנשים מערים מסוימות בארץ, נוסעים ברכבת כדי להגיע במהירות למקומות העבודה שלהם.

הרבה פעמים הרכבת עוצרת במקום כלשהו, שממנו נדרשים ההולכים לעבודה לקחת עוד אוטובוס או אמצעי אחר של תחבורה כדי להגיע למקום העבודה שלהם. הפתרון- אופניים חשמליים שמקפלים אותם כאשר עולים לרכבת, וממשיכים לנסוע אתם למקום העבודה וכך גם חוזרים.

הפתרון לאנשים שמגיעים לעבודה מחוץ לעיר- אופניים חשמליים מתקפלים לרכבת. מגיעים בזמן ולא מאחרים לשום מקום.

 אופניים חשמליים מתקפלים לרכבת- כך מגיעים ללימודים!

בארץ יש היום המון מכללות, אוניברסיטאות ורוב הסטודנטים לא חייבים להתגורר במעונות ומגיעים ללימודים שלהם ברכבת מחוץ לעיר.

כמו ההולכים אל מקומות העבודה לעיתים תחנות הרכבת נמצאות במרחק מהאוניברסיטה או המכללה ולכן אופניים חשמליים (חשמליות) מתקפלים לרכבת זה הפתרון הכי הגיוני, מהיר וקל עבור סטודנטים להגיע ממקום למקום.

מותר להעלות אופניים מתקפלים לרכבת, וזה כבר הפך לשגרת יומם של הרבה מאוד סטודנטים שמקפידים להגיע יום יום למקומות הלימודים שלהם עם אופניים מתקפלים לרכבת, מניחים אותם בתא המטען של הרכבת או לידם וכאשר הם יורדים בתחנה, הם ממשיכים לנסוע על אופניים חשמליים מתקפלים לרכבת למקומות הלימוד שלהם.

הם יכולים לנעול אותם במנעול מאסיבי וכן להוציא את הסוללה וללכת ללמוד בשקט. אף אחד לא יגנוב להם אותם מאזור הלימודים ובכל מקרה יש שם שומרים.

 משאירים את הרכב בחנייה ועולים לרכבת עם אופניים

גם בעלי רכבים גילו את הפוטנציאל הגדול שיש לאופניים מתקפלים חשמליים (חשמליות). את נוסעים עם הרכב שלהם עד לתחנת הרכב, עולים על הרכבת אבל לא שוכחים להצטייד באופניים חשמליים מתקפלים לרכבת. הם עולים אתם לרכבת וכאשר הם מגיעים לעיר בה הם מתכוונים לשהות. הם רוכבים על אופניים חשמליים מתקפלים לרכבת, שחיכו להם שם בתא המטען או שהם הניחו אותם לידם. בנסיעה על אופניים חשמליים בעיר, הם יכולים להגיע בקלות ממקום למקום, אין להם בעיות חנייה. הם לא מאחרים לשום פגישה ומתניידים בקלות. כאשר הם חוזרים הביתה, הם מעלים חזרה לתא המטען את אופניים חשמליים מתקפלים לרכבת, מכניסים אותם לרכב שלהם כאשר הם מגיעים וכך הם מתניידים כל השבוע. זה קל, זה מהיר וזה חוסך הרבה מאוד כאבי ראש.

 אופניים חשמליים מתקפלים לרכבת- ההמצאה של המאה!

אם תסתכלו על תחנת רכבת בכל מיני מקומות בארץ, תראו שם הרבה מאוד נוסעים מצוידים באופניים חשמליים (חשמליות) מתקפלים לרכבת. הם עולים אתם לרכבת, יורדים אתם ממנה, מגיעים לכל מקום שהם צריכים במהירות. לא נתקעים בפקקים, לא מחפשים חנייה, לא מתעצבנים ולא מאחרים לשום מקום.

אופניים חשמליים מתקפלים לרכבת- ההמצאה של המאה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות