חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מוצרי דרמלוג`קה - האם הם מיוחדים?

 

איריס עמירם - קוסמטיקאי תקוסמטיקאית, בעלת מכון יופי בקייזר סנטר, מתמחה בטיפולי פנים אנטיאייגינג, טיפולי אקנה למתבגרים, טיפול בכתמי שמש ופיגמנטציה הורמונאלית וסולארית. וכן גם הסרות שיער.

 

רינת - תושבת מודיעין שואלת: "אני משתמש במוצרים של דרמלוג`יקה בחצי השנה האחרונה ורואה שיפור מסויים. השאלה אם זה עוזר במניעת קמטים. באמת יש הבדל בין המוצרים האלה לקרמים פשוטים?

איריס: שאלה חשובה כיצד לבחור נכון מוצרים קוסמטיים? ישנו הבדל רב בין מוצרי מדף פשוטים שנמכרים בפארמים השונים, לבין תכשירי טיפול מקצועיים, הזמינים רק במכוני קוסמטיקה, כגון דרמלוג’יקה אבל לא רק) מותאם לעורך אישית- על פי צרכיו,,הסוג שלו והמרכיבים הפעילים שמתאימים לו במיוחד. ולא פחות חשוב המרכיבים שאולי עלולים להזיק. כל הידע הזה מצוי ברשות הקוסמטיקאית הנקצועית שתשמח לסייע ומחייב אבחון מקצועי ומעקב.  כל זה לא מתקיים בבחירת תכשיר מהמדף בחנות.

תכשירים מקצועיים לעור,  בדיוק כמו תרופות , לא הגיוני לבחור לעצמינו בחנות. אם ברצונך לחולל שינוי במראה החיצוני העור יש להבין שכרוך בשינוי במבנה ובתפקוד בעור ובהתנהגות העור.

 קומסטיקאית טובה מתמחה באסטטיקה של העור, לא מפסיקה ללמוד להשתלם ולרכוש ניסיון. והיכולת לגרום לשינוי בריקמה נובעת מידע מתקדם  שברשות הקוסמטיקאית ולא ברשות הדילת בחנות התמרוקים. הקוסמטיקאית מכירה את התכשירים שברשותה ורמת החומר הפעיל והריכוז והמרכיבים הללו היא יודעת להתאים לצרכי  עורך, ממלאת איתך שאלון בריאות מקיף (הכולל מידע גם על תחביבים סדר יום עישון רמת חשיפה לשמש, שימוש בתרופות, מחלות אם יש , ועוד ). לנתונים הללו יש חשיבות רבה בהתאמת התכשיר הטיפולי לעור, עם הנחיות שימוש מותאמות. כך תתקבל תמונה מדוייקת של מצב העור רמת הלחות פגמים זעירים בעור  ותעקוב אחר התקדמות השינוי במצב העור.

בתכשיר מקצועי סביר שיימצא ריכוזים גבוהים יותר של החומרים המחדשים והמקלפים. לעיתים התחלת השימוש בתכשיר כזה יכולה להיות מלווה במעט אדמומיות, עקצוץ או קילוף. אלה תופעות שכיחות שמתמשים בתכשיר עוצמתי לחיידוש העור לטיפול בכתמים או באקנה.

הקוסמטיקאית שלך זמינה לך גם בשעות הערב ובכל מקרה של תופעות לוואי או חוסר נוחות ותתן הנחיות הדוייקות וגם תדע להרגיע את העור בקלות , בסופו של דבר העור יתרגל במהרה לתכשיר הפעיל והשינוי המבורך ייראה.

לעומת זאת חברות המייצרות מוצרי מדף אינן שואפות להתמודד עם תופעות לוואי מעבר לים.

הדיילת בחנות איננה יודעת להתמודד איתן וגם לא זמינה לך בכל שעה, מרכיבים פעילים בריכוז נמוך מזה שנחוץ כדי לראות שינוי.


עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות