חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מכירת רכב – מציעים לכם רכב, לא תקנו?

 

שנה האחרונה, נערכים יותר ויותר דיונים בתקשורת על כמות כלי רכב שעולים על הכבישים בכבישי ישראל. הדיונים נערכים בעקבות תחושה, שאיננה רחוקה מהמציאות, שהכבישים הפכו להיות פקוקים מאוד וזמן הנסיעה בבוקר מהבית לעבודה ובערב בחזרה, התארך מאוד.

 

בשנה האחרונה, נערכים יותר ויותר דיונים בתקשורת על כמות כלי רכב שעולים על הכבישים בכבישי ישראל. הדיונים נערכים בעקבות תחושה, שאיננה רחוקה מהמציאות, שהכבישים הפכו להיות פקוקים מאוד וזמן הנסיעה בבוקר מהבית לעבודה ובערב בחזרה, התארך מאוד.

ההסבר שניתן לכך הוא, שהיום הרבה יותר קל לקנות רכב חדש מאשר בעבר, ולכן יותר משקי בית מחזיקים כלי רכב אחד או שניים. לכך יש להוסיף נקודות נוספות כגון, מחסור בתחבורה ציבורית יעילה וכן עלייה כמות בנהגים בישראל. דבר שנובע מעלייה במספר הצעירים שמחזיקים רישיון נהיגה.

מכירת רכב בערב היתה מתבצעת דרך יבואנים רשמיים או דרך גורמים פרטיים שמכרו את רכבם. כיום כשאנחנו מסתכלים על האפשרויות לרכישת רכב, אנחנו מגלים מכירת רכב יד ראשונה ומכירת רכב יד שנייה, מתבצעת בצורה הרבה יותר פשוטה, וכן הרבה יותר זול היום לקנות כלי רכב מאשר בעבר.

הסיבות הן ידועות, מכירת רכב מתבצעת לא רק דרך יבואנים במחירים גבוהים כפי שהיה נהוג בעבר, אלא אנחנו יכולים חברות ליסינג שמציעות מכירת רכב יד ראשונה ויד שנייה במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים, כמו כן אנחנו יכולים למצוא חברות שמתמחות בהשכרת רכב אשר מוכרות כלי רכב ישנים במחירים אטרקטיביים.

אחת הטענות הרווחות על ידי מומחים היא, שכל הנושא של מכירת רכב על ידי חברות אשר מציעות אפשרות לפרוס את התשלומים לאורך שנים, ועצם זה שהן מציעות כלי רכב ברמה גבוהה, בין אם זה רכב יד ראשונה או יד שנייה, הופך את כל הרעיון של רכישת רכב ואחזקתו להרבה יותר מושך עבור זוגות צעירים, משפחות וכן עבור רווקים.

מכירת רכב – כורח של המציאות

צריך לומר את האמת, בישראל קשה מאוד להסתדר בלי רכב, בוודאי אם מתגוררים באזורים שהם מחוץ לתל אביב וגוש דן. האמת היא, שלא רק בישראל זה כך אך לצערנו, אצלנו זה בא לידי ביטוי בצורה הרבה יותר ברורה.

מי שלא מחזיק רכב פרטי, נאלץ להשתמש בתחבורה ציבורית בשביל להגיע לעבודה, לנסוע עם הילדים לחוגים ועוד. מלבד העלות הכלכלית הגבוהה שכרוכה בכך, לצערנו, התחבורה הישראלית איננה מפותחת מספיק, בשביל לאפשר לנו להגיע לכל מקום ועוד בזמן. מה עוד שבמקרים רבים, זה בלתי אפשרי מבחינה טכנית. מספיק לחשוב על הורים שצריכים לנסוע עם הילדים שלהם לים או לבריכה, ולא רק בסופי שבוע גם באמצע השבוע, זה כמעט בלתי אפשרי לנסוע באוטובוס והעלות של מונית היא מאוד יקרה. 

לכן, מכירת רכב על ידי חברות השכרת רכב או חברות ליסינג, היא אופציה אידיאלית, עבור כל מי שיש לו משאבים להחזיק כלי רכב משלו. התנאים הם טובים, העלויות לא גבוהות ולאורך זמן, עלות אחזקת הרכב משתלמת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות