חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

טופסי 4 התעכבו והרוכשים נאלצו לחזור להורים

 

בחברת אלמוג הבטיחו לרוכשי הדירות שטופסי 4 יוקדמו בחצי שנה ומשזה לא הסתייע , עברו הרוכשים להתגורר אצל הוריהם. חברת אלמוג: ”בימים אלה נעשות באתר במרץ רב כל עבודות הגמר, על מנת למסור את הדירות בצורה הטובה ביותר ובמועד עליו התחייבה החברה חוזית.”

 

בחברת אלמוג למדו על בשרם שעדיף להיצמד לחוזה המקורי ולא להפליג בההטחות למרות הפיתוי הגדול. הנה מכתב ששלחו נציגי הרוכשים ללשכת ראש העיר:

"אנו נציגי הדיירים של חברת אלמוג מאד מתוסכלים. לפני שנה חברת אלמוג שלחה לנו מכתב שנערך להקדמת מסירת הדירות לחודש דצמבר 2016. בפועל זה לא קרה ונוצר מצב שרבים מהדיירים אכן נערכו וכיום הם במצב של חסרי בית, גרים אצל הורים או שוכרים במחיר מופקע לתקופה קצרה. משפטית חברת אלמוג מכוסה, אבל לא מוסרית. נכון להיום החברה מפילה על העירייה ומשרד השיכון את האחריות לכך שעוד לא התקבל טופס 4. בכנס שערכה החברה לדיירים לא כך אמרה המשנה למנכל פרפרי. מבקשים לברר היכן עומדים הדברים ומי הוא המעקב באמת? החברה טוענת שתתחיל מסירות רק בחודש מאי.

 לאחר בדיקה מול הגורמים והעיריה, נמצא שהעיריה אינה צד בענין ולכן הועברה שאלתם של הנציגים לחברה למחלקת קשרי לקוחות של החברה, וזו תשובתם:

"כל התשובות לעניין מועד האכלוס הסופי נמסרו לדיירי הפרויקט במעמד כנס הדיירים שנערך במיוחד לעניין זה, לרבות מכתב רשמי ובו עדכון מפורט שנשלח מיד לאחר המפגש, במטרה לפוגג את חוסר הוודאות אצל הרוכשים. בימים אלה נעשות באתר במרץ רב כל עבודות הגמר, על מנת למסור את הדירות בצורה הטובה ביותר ובמועד עליו התחייבה החברה חוזית."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות