חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חיים ביבס: נבנה את העיר ואז נתפנה לעיריה

 

במסגרת ”הכה את המומחה” נשאל ראש העיר חיים ביבס על ריקודי העם בשבת, על דיור מוגן למשתכן ועל השאלה מתי סוף סוף העיר תתכבד בבית עיריה מכובד. אלה השאלות ועימן התשובות. מיני ראיון ראשון 

 

במסגרת ”הכה את המומחה” נשאל ראש העיר חיים ביבס על ריקודי העם בשבת, על דיור מוגן למשתכן ועל השאלה מתי סוף סוף העיר תתכבד בבית עיריה מכובד. אלו השאלות ועימן התשובות. יש לכם שאלות לראש העיר, כנסו ושאלו

 

- יש או אין ריקודי עם בשבת

שאלת הגולשת: "מדוע אין בעירנו ריקודי עם בשבתות כמו כל עיר מתוקנת לרווחת התושבים ולשירותם, ולא נצטרך לנסוע לערים אחרות תודה רבה"

תשובת ראש העיר

שלום שולמית,

"אני רוצה לעדכן אותך שבמודיעין מכבים רעות אפשר לרקוד ברוב ימות השבוע. במסגרת הפעילות של עמותת סחלבים מתקיימות הרקדות לטובת הציבור בימים ראשון, שני, שלישי וחמישי באולמות הספורט ברחבי העיר,

זאת נוסף על הרקדות בחוגים ופעילויות הנעשות על ידי מפעילים פרטיים. אם יהיה מפעיל שירצה לקיים הרקדות גם במוצאי שבת אנחנו יותר מנשמח לסייע לו במציאת מקום להרקדות.
דרך אגב, במסגרת אירועי הקיץ אנו מפעילים מידי שנה, לאורך חודש יולי, בכל מוצאי שבת, מתחם ריקודי עם מודרך ברחבת הירידים שברחוב עמק החולה".

 

- דיור מוגן למשתכן?!

שלום לאדוני ראש העיר
"במסגרת התוכנית שלי ושל בעלי לעבור לגור במודיעין, אנו מעונינים להעביר גם את אבי לדיור המוגן שנבנה בכניסה לעיר. רצינו לדעת האם כראש העיר תדאג שלא רק בעלי היכולת יוכלו להביא את הוריהם לשם? האם יש כבר לוח או סולם תעריפים? אני שואלת כי ראיתי שעזריאלי בונה את זה ואז אני מבינה שזה יהיה עסק פרטי ויקר. תודה"
 

תשובת ראש העיר

שלום לך

"ראשית, אמנם מודיעין מכבים רעות נחשבת לעיר הצעירה ביותר בישראל אולם בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מעניינת שבה ההורים של תושבי העיר מגיעים לכאן אחרי ילדיהם על מנת לגור יחד וליהנות מקרבה לילדים ובעיקר מהקרבה לנכדים.

באשר לשאלתך, המבנה לדיור מוגן בשכונת הפרחים הוא מבנה פרטי של חברת עזריאלי והחברה היא זו שקובעת את המחירים. יחד עם זאת, נוסף על מתחם זה מתוכננים בעיר עוד שלושה מתחמים המיועדים להיות דיור מוגן בשכונת מוריה, במרכז העיר החדש ובשכונת נופים. להערכתי ככל שהיצע הדירות יגדל כך הדבר יאפשר הוזלת המחירים שכן ההיצע יהיה רב. אני מאחל לך, לבעלך ולהוריך לבוא וליהנות מהעיר שלנו כתושבים תאמיני לי שלא תתחרטו".

 

- מתי יהיה לנו בנין עיריה מכובד

כב’ ראש העיר. בנין העירייה שוכן מאז הקמת העיר בבניין שנבנה כבית ספר. האם ומתי מתכוננים לבנות בית עירייה ראוי .
 

תשובת ראש העיר

שלום רב

"מודיעין מכבים רעות הוקמה לפני רק 20 שנה אך במרוצת אותן שנים היא גדלה והפכה להיות לעיר גדולה עם כ-95 תושבים 41 בתי ספר וכ-200 גני ילדים.

על אף ההתקדמות הגדולה של העיר עדיין לא השלמנו את העבודה ואני רואה לנכון לקדם קודם כל את כל הקשור למתן לשרות עבור התושב. לכן השבוע כשחנכנו את מבנה החדש המשמש את האגף לשירותים חברתיים, את המחלקה לצרכים מיוחדים ואת השירות הפסיכולוגי, אמרתי כי לכל דבר יש זמן: קודם כל צריך לדאוג לתושבים, שיקבלו את השירות המיטבי ורק אחר כך לחשוב על בניין העירייה. אני מוכרח לומר שאני חש גאווה כאשר אני מספר לאורחים הנכבדים שמגיעים לבניין העירייה שלנו שאני עדיין יושב על הכסא של ראש העיר הראשון של מודיעין, משה שכטר ז"ל. רק כאשר כל העיר תהיה בנויה הלכה למעשה, רק אז, אנחנו נתחיל לחשוב על הקמת בניין עירייה חדש".

יש לכם שאלות לראש העיר, כנסו ושאלו

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות