חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

בית קפה חדש נפתח בעיר – קפה סב(א)בה

 

בעיר יש לא מעט בתי קפה, אך כעת נפתח בית קפה חדש ומיוחד, אשר מאפשר חיבור בין בני הנוער לדור השלישי, ולו קוראים – קפה סבאבה.

 

בעיר יש לא מעט בתי קפה, אך כעת נפתח בית קפה חדש ומיוחד, אשר מאפשר חיבור בין בני הנוער לדור השלישי, ולו קוראים – קפה סב(א)בה. בית הקפה קם במסגרת פרויקט "שבטי זהב" של תנועת הנוער הצופים, שמטרתו לחבר את בני הנוער ברחבי הארץ לדור השלישי.

במסגרת הפרויקט, שנעשה בשיתוף עם מפג"ש – מרכז פעילות לגיל השלישי, מגיעים חניכים משבט דרור לבית הקפה כל שלושה שבועות. שם, מתקיימת פעילות משותפת, המבוססת על הפרייה הדדית בין דורית. חניכי הצופים, שנמצאים כעת בשנת קורס ההדרכה, מעבירים פעילות לאזרחים הוותיקים, מתנסים בהדרכה, מקבלים ידע מהדור השלישי ובתמורה מעניקים להם פעילות מהנה.

פרויקט זה, שיתקיים לאורך כל השנה, מאפשר חיבור בלתי רגיל ועמוק במיוחד בין המשתתפים. בין היתר, חניכי שבט דרור מעבירים ערבי כיף בנושאים שונים כמו הערב הישראלי שנערך לאחרונה. בערב זה שיחקו האזרחים הוותיקים "בינגו" עם שאלות בנושא היסטוריית מדינת ישראל, אכלו פלאפל והשתתפו בקריוקי שירי ארץ ישראל. בהמשך השנה יעבירו החניכים לחברי מפג"ש סיורים וטיולים ברחבי העיר, אשר יכללו הסברים, הפעלות והדרכות. כמו כן, לקראת חג פורים יתקיים הפנינג גדול ומהנה, שבו ישתתפו שני הדורות. צוות מפג"ש מקווה כי הפעילות הבין דורית תמשיך להתפתח במודיעין מכבים רעות ותוסיף להתקיים עוד שנים רבות.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק האזרחים הוותיקים, שלמה פסי, מברך על הקירוב הבין דורי ועל המעורבות הקהילתית של בני הנוער בעיר, בייחוד בקרב האוכלוסייה המבוגרת, אשר תורמת רבות לשני הצדדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות