חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בוקרשט כפי שלא ראיתם - 5 עצות לטיול אירופאי מוצלח

 

יש ערים באירופה שמשתבחות עם הגיל, ונדמה שבוקרשט היא אחת מהן. ההיסטוריה העשירה, הנופים המרהיבים וגם הכנסיות, הארכיטקטורה והמוזיאונים – כל אלה מעניקים לעיר הזו ייחודיות וקסם שמושכים אליה תיירים רבים כמעט מכל פינה בעולם.

 

יש ערים באירופה שמשתבחות עם הגיל, ונדמה שבוקרשט היא אחת מהן. ההיסטוריה העשירה, הנופים המרהיבים וגם הכנסיות, הארכיטקטורה והמוזיאונים – כל אלה מעניקים לעיר הזו ייחודיות וקסם שמושכים אליה תיירים רבים כמעט מכל פינה בעולם. רגע לפני שגם אתם עולים על טיסה אל בירת רומניה, ריכזנו עבורכם חמישה טיפים שיעזרו לכם לצאת לחופשה בראש שקט.

מצאו דיל אטרקטיבי

זוהי לא משימה מאוד קשה, בוודאי בעונת החורף, אבל מומלץ בחום להזמין דיל לבוקרשט מבעוד מועד, ולא לנסות להיות ספונטניים מדי. דילים לבוקרשט שכוללים טיסה ולינה יעזרו לכם לדעת מראש בדיוק מה עומד לקרות ואיפה אתם ישנים. את הספונטניות תשאירו לטיול בעיר שיש בה שפע של אטרקציות ונקודות תצפית שלא תרצו לפספס.

קנו מראש כרטיס לתחבורה הציבורית

בוקרשט מציעה למקומיים ולתיירים מגוון רחב מאוד של פתרונות תחבורה, לרבות אוטובוסים, חשמלית ורכבת תחתית. כרטיסי הנסיעה אחידים לכל האמצעים הללו, אבל עליכם להצטייד בכרטיס טרם הנסיעה. בררו היכן ניתן למצוא קיוסק סמוך ורכשו כרטיס מוזל שכולל מספר נסיעות, מה שיחסוך לכם גם כסף וגם זמן יקר. שימו לב שהמטרו הוא הפתרון האידיאלי למי שמטייל בעיקר במרכז העיר, בעוד מונית תעלה לכם הרבה מאוד כסף, שכן מחיר הנסיעה בה מופקע למדי.

בקרו באתרים היהודיים

בוקרשט שופעת באתרים מרתקים עבור היהודים, שכן עד למלחמת העולם השנייה הייתה בעיר – וברומניה בכלל – קהילה יהודית גדולה למדי. עד היום ישנם מבנים שיזכירו לנו בדיוק עד כמה, לרבות בתי כנסת שבחלקם תמצאו ניצולי שואה שממשיכים לתחזק את המקום, כמו גם מוזיאון מוזס רוזן להיסטוריה של הקהילות היהודיות.

גלו את העיר בעצמכם

ככל האפשר מומלץ לוותר על התחבורה הציבורית – ולהתחיל לצעוד. בוקרשט שופעת באתרים ייחודים, אטרקציות מלהיבות, חנויות מתוקות ולא מעט בתי קפה ומסעדות איכותיות. כיכר האוניברסיטה היא דוגמה טובה למקום כזה, וגם רובע ליפסקני ושדרת ויקטוריה. אגב, לאורך השדרה תמצאו גם את המותגים היוקרתיים ביותר כדוגמת ורסאצ’ה או ארמני.

הזמנים האידיאליים לטיול

מזג האוויר בבוקרשט מזכיר במידה רבה את מזג האוויר בישראל, לפחות בקיץ. בחודשים יולי ואוגוסט אתם עשויים להרגיש חום כבד למדי, כ-38 מעלות, אבל הימים שטופי השמש מאפשרים טיול מהנה. מצד שני, אם תגיעו דווקא בחורף תוכלו לגלות את אתרי הסקי המצוינים, גם אם לא גלשתם מעולם. אין זה משנה מתי תגיעו ומה תעשו, דבר אחד בטוח, והוא שצפויה לכם הנאה גדולה באחת הערים היפות ביותר באירופה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות