חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ספר טיולי הטבע של מודיעין מכבים רעות

 

”החברה להגנת הטבע” הוציאה לאור ספר המרכז מידע על אתרי הטבע בעיר, שמזמין את התושבים לצאת ולטייל בהם.

 

הספר, שנעשה בשיתוף עם האיחוד האירופי והקרן הגרמנית הנס זיידל, מרכז בתוכו מידע על אתרי הטבע בעיר, על ערכי הטבע, החי והצומח שבו ועל ערכי הארכיאולוגיה והמורשת. המידע נאסף בפרויקט תלת שנתי, שכלל ימי סקר, בהם נצפו ונרשמו מיני חי וצומח באתרי הטבע והתיירות המרכזיים שבעיר, כמו הגבעות הדרומיות, גבעת שר, גבעת הברפיליה, נחל ענבה ועוד. בכדי שהמידע יהיה נגיש לציבור, הספר עלה לאתר אינטרנט מיוחד, אליו ניתן להיכנס גם באמצעות המכשירים הניידים החכמים. כמו כן, שבועות הקרובים הוא יעלה גם באתר העירייה ובאפליקציה של העירייה.

 

ביום ראשון האחרון נפגש ראש העיר, חיים ביבס, עם מנהלת קהילת מודיעין ב"חברה להגנת הטבע", אביטל יוגב, אשר העניקה לו את ספר טיולי הטבע בעיר. בפגישה, סיפרה יוגב לביבס על סוף השבוע של סיורים מודרכים ש"החברה להגנת הטבע" מקיימת לכבוד השקת הספר ואתר האינטרנט. במסגרת סופ"ש הטיולים (12-14.1.17) יוכלו תושבי האזור יוכלו ליהנות מסיורי עששיות, טיול על שביל ישראל למיטבי לכת, היכרות עם החי והצומח באזור ועוד מגוון סיורים שונים. כל הסיורים ללא תשלום, אולם בשל מספר המקומות מוגבל יש להירשם מראש באתר: https://www.teva.org.il/modiin.

עוד סיפרה יוגב לביבס כי, כחלק מפעילויות סוף השבוע, תיערך פעילות מיוחדת במסגרת התכנית "אמץ אתר", בה ייקחו חלק תלמידי "אבני חן" ו"היובל". תלמידים אלו יארחו תלמידים מבתי ספר אחרים בעיר, יסיירו בגבעת התיתורה ובגבעת הברפיליה ויפעילו תחנות פעילות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות