חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורגל:  עירוני מודיעין נעצרה - תיקו מאופס מול באר שבע

 

קבוצת עירוני מודיעין סיימה בתיקו ללא שערים את משחק החוץ שלה מול מ.ס. באר שבע. קבוצת עוצמה מודיעין השיגה את נצחונה החמישי בליגה. הצלחה גם בכדור סל ילדים

 

קבוצת עירוני מודיעין סיימה בתיקו ללא שערים את משחק החוץ שלה מול מ.ס. באר שבע, ובכך נקטע במעט המומנטום החיובי שהייתה בו.
מודיעין הגיעה למשחק בב"ש 3 ימים בלבד אחרי הנצחון היפה באמצע השבוע על בית שמש בתקווה לחבר שלושה נצחונות רצופים.
המשחק שהתקיים באצטדיון וסרמיל בדרום לא התעלה לרמה גבוהה, והתנהל ברובו באזור מרכז המגרש.
נקודות אור חיובית עבור קבוצתו של דני רודיטי הייתה חזרתו למגרשים של הקפטן דוד קנבסקי, לאחר שנעדר מארבעת המשחקים האחרונים. עירוני מודיעין מדורגת בתום המחזור במקום ה-9, והיא עדיין בטווח נגיעה ממקום בפלייאוף, כשהיא מרוחקת רק 5 נקודות מהמקום החמישי.
בשבוע הבא (ו’) תארח מודיעין קבוצה באר שבעית נוספת, מכבי ב"ש, למשחק מרכז טבלה. שתי הקבוצות עם אותו מס’ נקודות, 16 סה"כ, ומדורגות צמוד זו לזו.
 
כדורסל - עוצמה מודיעין ממשיכה לנצח
 
קבוצת עוצמה מודיעין השיגה את נצחונה החמישי בליגה, והיא עדיין ללא הפסדים. חניכיו של אשר חגי גברו 82-69 על הפועל מודיעין/אחיסמך בסוג של דרבי קטן.
עוצמה נותרה היחידה ללא הפסדים, והיא כבר במקום השני. יש לציין כי הקבוצה שיחקה 2 משחקים פחות ממודיעין/אחיסמך שבמקום הראשון, וכאשר תשלים את משחקיה החסרים תטפס לראשות הטבלה.
ביום ד’ תצא הקבוצה לרמלה לפגוש את אליצור רמלה מערב, שמדורגת אחרונה בטבלה, כשנצחון יקפיץ את עוצמה מודיעין לפסגה.
המאמן: יאיר פרסטמן   צילום:  לייה רודריגז אלונים
 
הצלחה גם בכדורסל ילדים
 
הצלחת הקבוצה הבוגרת לא פסחה גם על השנתונים הצעירים. קבוצת ילדים ב’ של עוצמה גברה בתום משחק דרמטי על מכבי שוהם 50:48 בשבוע החולף.

עוצמה פתחה בחמישייה עם עמית כהן, גל יוחנן, עידן להב, דניאל נול ואסף ברק הפתיחה היתה מוחצת , עם 10­– 2 מהיר, אך לא נעצרה שם. גל יוחנן קלע 9 נקודות, בדרך לרבע מדהים שהסתיים בתוצאה 15 – 2.

ברבע השני הצטרפו לחגיגה דביר נמני, עידו מאי, עילי זיו וענבר שביט, והחגיגות נמשכו עד 30 – 2  בלתי נתפס למודיעין.

לקראת ההפסקה, בשוהם התעשתו, והחלו להלחם על הכבוד עם ריצה של 13 – 6. התוצאה במחצית הייתה 36 – 15 לעוצמה. ברבע השלישי הצטרפו ארי זאורבך, עומר עסיס ואלון קודרסקי, אך כל מה שנכנס בחצי הראשון, סרב להיכנס במחצית השניה, ושוהם המשיכה לצמצם את התוצאה.

הרבע הרביעי החל בתוצאה 43:34  למודיעין, אולם המומנטום היה של המקומיים, שהמשיכו להתקרב. המשחק הפך למחמה כוללת, עם ריבאונדים וחטיפות, כששתי הקבוצות נתנו הכל.

שהשעון הראה 6 שניות לסוף, ותוצאה של 49:46 לעוצמה, שוהם צימקו מהקו עם 2 קליעות.  3 שניות לסיום המותחן בשיאו - נקודה בלבד יתרון לעוצמה, 49:48. בפסק זמן הנחה המאמן יאיר פרסטמן את השחקנים שלו: "שחרור טוב ומסירה לעמית, תחזיק את הכדור הם יעשו פאול". וכך אכן קרה.

קליעה אחת מהקו (בדיוק כמו במשחק שנערך שבוע קודם לכן, במצב שוויון בהארכה), אסף ברק השתלט על הכדור החוזר של  הזריקה השנייה, והחזיק בכדור עד תום המשחק.

המשחק הסתיים בתוצאה 50 – 48 לעוצמה מודיעין. המאמן יאיר פרסטמן בסיום המשחק: "החגיגות התחילו מוקדם מדי, אבל בסוף חגגנו באמת". 

קלעו למודיעין :עמית כהן 10 נקודות, גל יוחנן 9, ענבר שביט 8, דביר נמני 7, אסף ברק 6, עידן להב ועילי זיו 5 נקודות כל אחד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות