חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כרזות מהעיר עלו לגמר בתחרו”כחול לבן”

 

בתחרות של הקורס היוקרתי של משרד הכלכלה והתעשייה ליזמות תעשייתית ועסקית ”כחול לבן”, עלו לגמר חמש כרזות אותן הכינו קבוצות תלמידים מהעיר.

 

 בתחרות של הקורס היוקרתי של משרד הכלכלה והתעשייה ליזמות תעשייתית ועסקית "כחול לבן", עלו לגמר חמש כרזות אותן הכינו קבוצות תלמידים מהעיר.

הקורס פותח והועבר על ידי מכון יעדים, ונערך בעוד עשרות ישובים ברחבי הארץ, כאשר בעיר הוא נערך בפעם הראשונה. במסגרת הקורס למדו התלמידים את עקרונות היזמות העסקית ופיתוח החשיבה. הקורס הקנה לתלמידים כלים ליזמות העסקית ואפשר להם להתנסות בפיתוח "אב טיפוס" למוצר. בנוסף, במהלך הקורס נחשפו התלמידים לתרומת היזמות לכלכלה הישראלית, וקיבלו כלים לפיתוח מיומנויות יזמיות, פיתוח מוצר, עריכת סקרי שוק לבדיקת בידול, צרכים, מיתוג ועוד.

 

בין הקבוצות נערכה תחרות של יצירת "אב טיפוס", כאשר מתוך כ-200 יוזמות שהוגשו מבתי ספר מכל הארץ, לשלב הגמר עלו 33 עבודות, כשחמש מהן הן מהעיר מודיעין מכבים רעות: שלוש יוזמות מעירוני ד’, יוזמה אחת מעירוני ג’ ויוזמה נוספת מעירוני ה’. היוזמות, שהעלו תלמידי העיר הן: קסדה עם חיישן המתריע על נפילה, מערכת שתהווה תחליף לאופניים חשמליים, שפתון מיוחד שיתרום למאבק בתופעת השימוש בסמי אונס, כפפה אלחוטית, עם חיישני מגע ותנועה, שתחליף את עכבר המחשב ומוצר שיאפשר קילוף קל של סברס.

הצבעת הקהל בגלריית הכרזות, שהועלתה לרשת האינטרנט, מהווה 50% מהציון שיקבע מי תהיה הקבוצה הזוכה. ניתן להצביע באתר עד ליום רביעי 7.12.16.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות