חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

להפוך דירות מוזנחות לדירות שכיף לחיות

 

לקוחות שפונים אל חברת ”שי פינוי דירה”, מהר מאוד למדים שמדובר בחברה שקשובה לרצונות הלקוח, מקפידה על שקיפות מלאה, אינה ממהרת לזרוק באוויר... 

 

 לקוחות שפונים אל חברת "שי פינוי דירה", מהר מאוד למדים שמדובר בחברה שקשובה לרצונות הלקוח, מקפידה על שקיפות מלאה, אינה ממהרת לזרוק באוויר מחירים (קודם  מגיעה לראות בדיוק במה דברים אמורים), מעניקה אחריות מלאה על העבודה, מציעה עזרה חשובה בשלבי המיון, משקיעה בתרומה לקהילה ע"י מסירה של חלק מהציוד המפונה למגוון ארגוני צדקה, מקפידה על בניית צוות מקצועי ואנושי, עומדת בלוחות הזמנים, אינה נתפסת לא ערוכה עם ציוד ייעודי לצד פתרון יצירתי, ותמיד מגיע מוכנה מראש עבור כל תרחיש פינוי דירה וניקיון.

 

פינוי מחסנים

אומנם שם החברה הנו "שי פינוי דירה", אך יחד עם זאת חשוב לדעת ששירותי החברה ניתנים עבור כל סוג של ציוד (כולל פינוי צואת יונים ופסולת) ואף מכל מקום שעולה על הדעת, (כולל פינוי מקלטים, גגות, משרדים חנויות וכדומה). במקומות שכאלו לא רק שניתן למצוא ציוד רב ללא דורש, אלא גם ניתן למצוא פגרים, עובש, חלודה וכדומה. עוד נציין שפינוי שכזה כולל תוכנית פעולה מדויקת לצד ציוד מגן מקצועי, כך שלא נשקפת סכנה תברואתית לעובדים, ובסוף היום ניתן לשוב להשתמש במחסן באופן נעים ואף ריחני, כתוצאה מחומרי הדברה, חיטוי וניקיון.

 

פינוי ירושות ועזבונות

אחד התרחישים היותר מאתגרים, אינו בהכרח נוגע לתרחיש פינוי דירות מוזנחות, אלא לתרחיש בו הלקוחות מבקשים לפנות דירה של קרוב משפחה אהוב שהלך לעולמו והשאיר את הדירה כירושה. כיוון שרוב האנשים מבקשים למכור את הדירה, הרי שיש צורך להתעמת עם כלל הציוד שנותר מאחור- ציוד שמעלה הרבה זיכרונות של חיים שלמים. על כן במקום להתחיל להבין כיצד מפנים תכולה מגוונת של דירת מגורים, ובמקום לדחות את המשימה כיון שהזיכרונות עדיין טריים - טוב לדעת שחברת "שי פינוי דירה" בקיאה במלאכה, יודעת לאן לפנות כל דבר וכיצד ניתן לבצע את המלאכה לצד רגישות יתרה.

 

פינוי אגרנות כפייתית

הרבה פעמים מלאכת פינוי דירות של אגרנים דומה למלאכת פינוי מחסנים, וזאת כי בשני המקרים ניתן למצוא זוהמה, ציוד מרובה, עובש, מוצרים שבורים ובאופן כללי תנאי מחיה לא נאותים. מכאן שטוב לדעת שחברתו של שי בקיאה במשימת פינוי דירות מוזנחות, ואף יודעת להעניק שירותי חיטוי דירות איכותיים. על כן אין לחוש מבוכה, אלא יש לצעוד לקראת מחר יותר נקי ובריא, יש להתחיל דרך חדשה לצד תחושה גאה! צוותו של שי ישמח לצעוד ביחד עמכם ולקחת חלק בתהליך הריפוי.

 

פינוי דירות מוזנחות

לא פעם תחושת הבושה היא זו שמונעת מאנשים לצאת לדרך חדשה, היא זו שמונעת לחזור לגור בדירה ראויה למגורים ולארח בה  חברים ובני משפחה. על כן טוב לדעת שחברתו של שי ראתה לא מעט דירות מוזנחות (למשל בעת פינוי אגרנות כפייתית), ושהצוות נבחר בין היתר גם לפי פרמטר של רגישות ואנושיות. מכאן שניתן לשים את הבושה בצד, וליהנות לא רק משירותי פינוי מקצועיים ומסודרים, אלא גם משירותי חיטוי, הדברה, ניקיון וסיוד באיכות גבוהה. יותר מזה?

 

חיטוי דירות

חברתו של שי אינה מאמינה בחצי עבודה, ועל כן מציעה שירותי ניקיון משלימים. שירותים אלו חשובים ביותר כאשר מדובר במלאכת פינוי ירושות ועזבונות, כאשר מדובר במלאכת פינוי דירות של אספנים וגם כאשר מדובר במלאכת פינוי מחסן של בית נורמטיבי, וזאת כי לחפצים שיושבים זמן רב באותו מקום יש נטייה לעלות עובש, לייצר סביבה חמה לבקטריות וכדומה. לסיכום נציין שאתם מוזמנים כבר ממחר לפתוח דף חדש, לפנות מדפים וחדרים ואף ליהנות מתנאי מחיה נקיים וריחניים. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד גם לשירותכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות