חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרוץ מודיעין ה-12 + סגירת כבישים

 

הנעלים ומכנסי הריצה כבר מוכנים ואלפי משתתפים שנרשמו למרוץ מודיעין ה-12 כבר מתחילים את החימום, לקראת המרוץ שיערך ביום שישי הבא, 25.11.16.

 

הנעלים ומכנסי הריצה כבר מוכנים ואלפי משתתפים שנרשמו למרוץ מודיעין ה-12 כבר מתחילים את החימום, לקראת המרוץ שיערך ביום שישי הבא, 25.11.16. המרוץ יכלול שלושה מקצים תחרותיים של 1.8, 5 ו-10 ק"מ לצד מסלול עממי של 1.8 ק"מ, וכן מקצה נוסף של 1.2 ק"מ שיהיה במסגרת האליפות העירונית לבתי הספר, בהשתתפות מאות תלמידים מבתי הספר בעיר.

באגף הספורט בעמותת סחלבים עדכנו השבוע כי הכניסו השנה למרוץ חידוש ולראשונה יוכלו המשתתפים במקצים השונים לקבל את התמונה שלהם מקו הסיום היישר לדף הפייסבוק. בבוקר המרוץ יירשמו המשתתפים לשירות ויעדכנו את מספר הברקוד שבערכת הריצה שלהם. צלמים שיחכו להם בקו הסיום, יצלמו את המשתתפים ואלה יקבלו את תמונתם לדף הפייסבוק זמן קצר לאחר המרוץ. התמונות יחכו למשתתפים גם באתר המרוץ, בסמוך לתוצאות.

עוד מסרו השבוע באגף הספורט כי חלוקת ערכות מרוץ, הכוללות חולצת דרייפיט ומספר חזה, תחל שלושה ימים לפני המרוץ במשרדי האגף באולם החשמונאים (רח’ דם המכבים 2) וכי ניתן לאסוף את הערכות גם ביום המרוץ עצמו בעמדת החלוקה.

נקודת הזינוק של המרוץ תהיה כמו בשנים הקודמות, מצומת הרחובות עמק דותן ועמק יזרעאל. השנה, במטרה לשפר את חווית הריצה של המשתתפים, הוחלט לשנות מעט את המסלול ולהפוך אותו למעגלי, כך שהרצים יתחילו את המרוץ מהצד האי זוגי של עמק דותן ויחזרו דרך צידו הזוגי של העמק. הרצים במקצים של החמישה קילומטרים ימשיכו לדרך פרופ’ יאיר פרג, משם לכיוון כיכר המשטרה ובחזרה לנקודת הסיום. רצי המרוץ לעשרה ק"מ ימשיכו לכיוון מכבים ומשם ימשיכו לרוץ לשדרות מנחם בגין לכיוון בית ספר אריאל ומשם בחזרה לנקודת הסיום. בנקודת הסיום יחכו לרצים בקבוקי מים מתנת "מי עדן" וחטיפי בריאות של חברת "ברבריא".

בשל אורכו של המרוץ וכמות המשתתפים הרבה שישתתפו בו, צפויים להיחסם לתנועה החל מהשעה 07:45 ועד לשעה 11:30 הרחובות שלאורכם תתקיים התחרות. השנה, בשונה משנים קודמות, לא תתאפשר הכניסה לעיר דרך צומת מכבים רעות אלא רק באמצעות צומת שילת וצומת הפארק הטכנולוגי. בנוסף, רחוב עמק דותן ייחסם לתנועת כלי רכב משני צדיו בקטע שבין דרך יאיר פרג לרחוב עמק יזרעאל. לבאים מכיוון רחוב כליל החורש תתאפשר פניה ימינה בלבד לרחוב עמק דותן. לנוסעים על רחוב עמק דותן מכיוון מרכז מרלז לכיוון פארק הדגים, תתאפשר פניה ימינה בלבד לרחוב עמק יזרעאל. כמו כן, לא תתאפשר נסיעה מכיוון רחוב עמק החולה לכיוון רחוב עמק יזרעאל. ביציאה מרחוב נחל ירקון לכיוון עמק יזרעאל תתאפשר פנייה ימינה בלבד. לא תתאפשר כניסה או יציאה לרחוב נחל בצת ולא תתאפשר יציאה מרחוב עמק יזרעאל לכיוון עמק דותן. ביציאה מרחוב נחל בזק לכיוון רחוב עמק יזרעאל תתאפשר פניה שמאלה בלבד. צדו המערבי של עמק יזרעאל יהפוך לכביש דו סטרי מכיוון רחוב עמק דותן לרחוב עמק החולה. גם דרך פרופ’ יאיר פרג תחסם לתנועה, מצומת עמק דותן ועד כיכר הכניסה לרעות בנתיב המזרחי. הכניסה והיציאה מרעות תתאפשר רק לכיוון צפון, דרך יאיר פרג ובהמשך דרך רחוב עמק החולה. שדרות המכבים ייחסמו לתנועה לשני הכיוונים ולכן כניסה ויציאה ממכבים תתאפשר מכיוון דרך הראשונים בלבד. שדרות מנחם בגין ייחסמו לתנועה בשני הכיוונים מכיכר הגבורה בכניסה לרעות ועד לכיכר סמוך לפניה לרחוב לאה אמנו. הנסיעה תתאפשר בכביש הפנימי הצמוד לבתים.

בעירייה מבקשים מתושבי רחוב עמק דותן שלא להחנות את רכבם על ציר המרוץ בין הבתים 1-37 אלא בחניות הבניינים בלבד ומדגישים כי רכבים שיחנו על ציר זה יגררו. עוד הדגישו השבוע כי הנהגים מתבקשים לנסוע על פי שילוט ההכוונה בכבישים ועל פי הכוונת השוטרים והסדרנים. הרחובות ייחסמו וייפתחו לתנועה בהתאם להתקדמות המרוץ.

בעקבות המרוץ יחולו שינויים גם בתחבורה הציבורית כאשר קווי התלמידים יפעלו כרגיל עד לשעה 08:00. באשר לתחבורה הבינעירונית, החל מהשעה 06:00 כל התחבורה הבינעירונית תצא מעמק החולה 10 בתחנה הסמוכה לבית ספר דורות. קווים 1 ו-2 יופנו לכיוון עמק החולה מרח’ עמק יזרעאל מערב. קו 4 לא ייכנס למכבים בין השעות 08:00-11:00 וקו 12 ירד מרחוב לאה אמנו עד לכיכר בשד’ מנחם בגין, יסתובב חזרה לרחוב לאה אמנו, יפנה ימינה בשרה אמנו, ימינה באסתר המלכה וימינה למנחם בגין ויעצור בתחנה שבפינת הרחובות בגין/אסתר המלכה ומשם ימשיך כרגיל, כאשר הקו יפנה מעמק החולה ימינה לנחל עיון עד עמק דותן וידלג על התחנות עמק יזרעאל/ נחל ירמוך וכליל החורש / עמק דותן. פרטים נוספים ניתן יהיה לקבל במוקד העירוני 106.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות