חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מודיעין חופשית - עדכון שבועי

 

חבר המועצה ויו”ר מודיעין חופשית מעדכן את הגולשים במקבץ השבועי הקבוע: מכתבים לראש העיר, הקפות שניות ועוד...

 

שלום לכם,

 

מכתבים אל ראש העיר חיים ביבס 

ביום ראשון (לפני אירוע ההקפות), שלחתי אל ראש העיר חיים ביבס מכתב שבו דרשתי לקיים את ההקפות ברוח שיוויונית בין גברים לנשים, ושיוודא כראש העיר שלא תהיה הדרה והפרדת נשים באירוע, ולהפסיק את ההקצנה הדתית של העיר, ואת הפגיעה בצביונה, תרבותה ואופייה החופשי-פלורליסטי של העיר, למרות גחמותיהם של עסקני הדת בעיר.

ביום שלישי (לאחר ההקפות) שלחתי את ראש העיר מכתב נוסף שבו הבעתי את מחאתנו ודרשתי לבטל את אירועי ההפרדה וההקפות האורתודוקסיות למהדרין שבחסות ובמימון העירייה, אירועים מבישים שמבזים את העיר ופוגעים ברוח השוויוניות ובציבור תושבי העיר - הציבור החופשי, והקהילות הרפורמית והקונסרבטיבית.

אנו חברי עמותת מודיעין חופשית נמשיך להיאבק ולהתנגד לכל אירועי ההפרדה האורתודוקסיים למהדרין שבחסות ובמימון העירייה, דהיינו במימון כספי הציבור.

 

-  צפו: הקפות שניות במודיעין מסביב לניידת המשטרה http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/842/731.html?hp=1&cat=402&loc=7&mob_referrer=http://m.facebook.com/ -

שוטרים שהגיעו למודיעין, בעקבות תלונות על רעש של מתפללים שחגגו את ההקפות השניות, נשארו בהלם: "החוגגים הקיפו את הניידת במשך מספר דקות, היא פשוט עצרה ולא נסעה".

 

- לא להדרת נשים בהקפות שניותhttp://mcity.co.il/?id=5201610250511311 -

קובי אור פירסם בעיתונט mcity את מכתבי הראשון אל ראש העיר חיים ביבס.

אבי אלבז במכתב לביבס: "בהקפות שניות שהתקיימו במוצאי שמחת תורה בשנים קודמות, בחסות עיריית מודיעין-מכבים-רעות, היינו עדים למחזות מבישים ומבזים של הפרדה במעגלים בין גברים לנשים, ולעיתים גם ע”י מחיצת בד ארוכה וגבוהה".

 

-  לבטל את ההקפות האורתודוקסיות - http://mcity.co.il/?id=6201610250337421 -

קובי אור פירסם בעיתונט mcity את מכתבי השני אל ראש העיר חיים ביבס.

אחרי שהמכתב ששלח אלבז לפני שמחת תורה לא עזר, שיגר חבר המועצה עוד מכתב זועם, הפעם על מה שכבר קרה: "אתמול יום שני בערב היינו עדים למחזות מבישים ומבזים של הפרדה ע"י מחיצת בד ארוכה וגבוהה בין גברים לנשים, וזאת למרות ואולי דווקא בגלל פנייתי אליך במכתב לפני יומיים, בבקשה לוודא שההקפות השניות העירוניות בחסות עיריית מודיעין-מכבים-רעות יתקיימו השנה במתכונת ליברלית-פלורליסטית שתתאים לכלל תושבי העיר – הציבור החופשי, המסורתי, הרפורמי, הקונסרבטיבי והאורתודוקסי". 

6.    מחוץ להקפה – מצ"ב כתבה של רותי בוסידן, שפרסמה במקומון ’ידיעות מודיעין’ את דרישתי אל ראש העיר ביבס לבטל את אירועי ההפרדה וההקפות האורתודוקסיות למהדרין שבחסות ובמימון העירייה.  

 

8.    מחריף המאבק נגד הקמת ביכנ’ס ברעות - מצ"ב כתבה של רותי בוסידן, שפרסמה במקומון ’ידיעות מודיעין’ את מאבקם של תושבי רעות שמתנגדים להקצאה לביכנ"ס נוסף ברעות.

9.    עצומה – להקים מרכז קהילתי ברעות במקום בתי כנסת http://www.atzuma.co.il/kehilatreut -

תודה רבה לכל התושבים שהצטרפו לעצומה ולכל הפעילים.

עד עתה הצטרפו לעצומה 1,934 תושבים !!!

לתשומת ליבכם - ניתן לפנות עד יום חמישי הבא (03/11/2016), במכתב התנגדות אישי אל רכזת וועדת הקצאות בלשכת מנכ"ל, בפקס מס’ 08-6105606, או למייל: ahuva_h@modiin.muni.il  

המכתב האישי יהיה דוגמת נוסח העצומה, אפשר להוסיף או להוריד מהנוסח כפי שייראה לכם.

נבקש מכל אחת ואחד מכם לרשום את פרטיכם בסוף המכתב, ולשלוח את המכתב בהקדם אל רכזת וועדת הקצאות בלשכת מנכ"ל, עפ"י הפרטים לעיל.  

במקביל, במהלך השבוע הבא אנו נגיש את העצומה ורשימת המתנגדים אל מנכ"ל העירייה שהוא גם יו"ר וועדת הקצאות, ונדרוש מהעירייה להשקיע ולהקים מרכז תרבות קהילתי על המגרש, עבור כלל הציבור לצרכים קהילתיים (כולל לפעילות העמותות לעיל בזמנים מוגדרים) ומתנגדים להקצאת המגרש לעיל להקמת בתי כנסת בלבד, בצמוד ל- 2 בתי כנסת קיימים.

מי שעדיין לא הצטרפו לעצומה, נא היכנסו לעצומה והצטרפו לרשימת הדורשים להקים מרכז קהילתי במקום בתי כנסת בשדרות האורנים ברעות, ובמקביל שילחו מכתב אישי כאמור לעיל.

כמו"כ, נא העבירו את הקישור לעצומה + דוגמת המכתב לכל חבריכם ובקשו מהם להצטרף לעצומה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות