חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שי שטיקגולד – שי פינוי דירה

 

דירה שנראית כמו מחסן אחד גדול ובעיקר אם זו דירה מוזנחת ומזוהמת היא דירה עם ערך נדל”ני נמוך יותר מאותה דירה שנמצאת במצב טוב. דירה כזו יכולה להיות דירה של אגרן כפייתי, דירה מירושה שלא טופלה זמן רב, דירה מעיזבון, דירה שהדייר בה נפטר לא מכבר ולא שמר עליה, וכל דירה מוזנחת אחרת מכל סיבה שהיא.

 

אך דירה כזו לא צריכה להישאר במצבה זמן רב וכמה שיותר מהר תטפלו בה כך ייטב לכם ובעיקר לכיס שלכם, ואם אתם לא יודעים אפילו מאיפה להתחיל אתם צריכים לפנות לשירותיו של שי שטיקגולד – שי פינוי דירה, המומחה מספר אחד בישראל בתחום!

למה לפנות לשי?

כי שי שטיקגולד – שי פינוי דירה כפי שציינו הוא המומחה בתחום, ובאמתחתו שנים רבות של ניסיון בכל סוג של דירה בכל מצב שהוא ובכל מיקום שהוא. הוא והצוות המקצועי שלו יודעים איך למיין את החפצים בצורה מיטבית, איך לברור מה שמיש ומה לא וכמובן לעדכן את מזמין העבודה ולשתף אותו בהחלטות על יעדי הפינוי. פינוי דירה מוזנחת הוא עבודה למקצוענים עד רמת הפרטים הקטנים וזה אומר גם לפנות לאתרים מורשים בכדי לא לקבל קנס. שי שטיקגולד – שי פינוי דירה יודע לאן מותר לפנות ולאן לא כל אחד מן הפריטים, והא ישמח לסייע לכם ולפנות עבורכם כל דירה באשר היא בכל מצב שהוא.

אמינות היא שם המשחק!

הפנייה לאיש מקצוע שיעשה את העבודה והעברת הפרוייקט אליו עלולה להיות מרתיעה. הרי מדובר פה על חפצים אישיים שחלק לא מבוטל מהם יכול להיות עם ערך כספי או סנטימנטלי גבוה, אז למה לתת למישהו אחר לעשות את העבודה? ראשית, בגלל שרובם המכריע של האנשים לא יוכלו להתמודד מנטלית עם דירה במצב מוזנח מאוד. שנית, שי שטיקגולד – שי פינוי דירה יחד עם הצוות שלו מקפידים על רמת אמינות גבוהה מאוד וכל חפץ מועבר לאחר שקיבלו על כך אישור. זה אומר שאתם לא צריכים לדאוג שיימצאו תכשיטים והם לא יגיעו אליכם וזה אומר שאתם לא צריכים לדאוג שיימצאו תמונות חשובות בשבילכם שלא יועברו אליכם. מידת הרגישות גבוהה מאוד והעבודה מתבצעת בהתאם.

פינוי דירה של אגרן כפייתי

פינוי דירה של אגרן כפייתי מצריך מיומנות ומקצועיות רבים עוד יותר מכיוון שמדובר בדרך כלל על דירות מוזנחות במיוחד. מדובר על דירות עם ערימות של זבל ושל חפצים ישנים ולעיתים הן מזוהמות כל כך עד שצריך להיכנס לדירה עם מיגון נשימתי. שי שטיקגולד – שי פינוי דירה יודעים איך לעשות את זה בצורה נכונה ויש להם את כל הציוד המתאים, והם עושים את העבודה בהתאם ללוח הזמנים שנקבע מראש. כך אתם יודעים מתי תוכלו להעמיד את הדירה להשכרה או למכירה לאחר שהיא נקייה ומצוחצחת וערכה עולה.

מינימום הפרעה לסביבה

פרוייקט פינוי דירה יכול להיות כרוך בהפרעה לשכנים בחדר המדרגות, תפיסת חנייה על ידי משאיות הפינוי וכדומה. לא כך אצל שי שטיקגולד – שי פינוי דירה שמשתדל לעשות את העבודה בשקט וביעילות. העבודה מתבצעת עם מקסימום התחשבות בסביבה.

אם אתם מחפשים איש מקצוע בתחום וצוות מנוסה שמאחורי מאות של לקוחות מרוצים שממליצים עליהם פעם אחר פעם, שי שטיקגולד – שי פינוי דירה הוא בדיוק האיש אותו אתם מחפשים. כל מה שאתם צריכים הוא לפנות אליו ותקבלו מענה מהיר ואדיב

פנו עכשיו וקבלו מידע נוסף על שירותי פינוי דירה מקצועיים!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות