חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”להפסיק פרסום יוזמות של חברי מועצה באתר העירייה”

 

במכתב שכתב חבר המועצה אבי אלבז לראש העיר, הוא מצר על כך שאתר העיריה מצא לנכון לפרסם מעשה של חברי מועצה מהקואליציה

 

לכבוד מר חיים ביבס, ראש העיר

מודיעין-מכבים-רעות

מר ביבס שלום,

 

הנדון: להפסיק לחלוטין פרסום יוזמות של חברי מועצה באתר העירייה

בתאריך 15/09/2016 פרסמה דוברות העירייה באתר העירייה ידיעה שכותרתה "גם אני לוקח מודיעיני טרמפ" http://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ChannelArticleNews.aspx?PageID=2_295&id=2723

בידיעה שמשבחת את יוזמתם של 3 חברי מועצת העיר, שהם גם חברי סיעת ראש העיר, מופיע צילום של ה- 3 שיזמו את הרעיון להקמת אתר פייסבוק לעידוד נסיעות משותפות.

במקביל לפרסום הידיעה באתר העירייה, פורסמו במקומונים כתבות בנוסח דומה להפליא לנוסח שפרסמה הדוברות באתר העייריה, ועם אותו צילום בדיוק.

באחד המקומונים כתוב שהצילום הוא של עיריית מודיעין.

אקדים ואומר שאני תומך ומברך על כל יזמה שהיא לטובת תושבי העיר, בוודאי גם ביוזמה לעידוד נסיעות משותפות של תושבים.

יחד עם זאת ולמיטב ידיעתי, דוברות העירייה היא לא הזרוע השיווקית ולא הדוברות של סיעת ראש העיר במועצת העיר, והיא לא הדוברות של אף חבר מועצת העיר ! 

זה לא תקין, וגם נוגד את כללי האתיקה שאתר העירייה מקדם אינטרסים פוליטיים של חברי מועצת העיר, גם כאשר אלו הם חברי סיעתו של ראש העיר.

למען ההגינות ולטובת שיוויון הזדמנויות בין חברי מועצת העיר, אפשר היה לפרסם את הידיעה באתר העירייה ללא פרסום וקידום אינטרסים פוליטיים של חברי סיעת ראש העיר. 

גם בעבר, התפרסמו באתר העירייה כתבות רבות בנושאים שונים שבהם מופיעים חברי מועצת העיר חברי סיעת ראש העיר - גם זה לא תקין, וזה נוגד את כללי האתיקה שאתר העירייה מקדם אינטרסים פוליטיים של חברי מועצת העיר.

כידוע לך, חברי  מועצה מסיעות אחרות יזמו פעילויות רבות ברוכות לטובת תושבי העיר, אך הם לא זכו לפרסום כלשהו באתר העירייה ובצדק, אם השיוויון מתקיים.

כאשר אני יזמתי בין היתר תחבורה עירונית בשבתות, הנושא לא התפרסם באתר העירייה, ואף "זכיתי" להתנגדות של הקואליציה במועצת העיר ליוזמתי.

גם היוזמה של  שרון מעוז, חבר מועצת העיר, להפעלת מערך הסעות ללא תשלום לטובת חיילים וסטודנטים השבים מהדרום, לא התפרסמה באתר העירייה.  

לאור האמור לעיל, אבקש הנחייתך לדוברות העירייה להפסיק לחלוטין קידום אינטרסים של חברי מועצת העיר, ולא משנה מאיזו סיעה - אתר העירייה אינו מיועד לפרסום ולקידום אינטרסים פוליטיים של ראש העיר או של חברי מועצת העיר.                              

בברכה,  אבי אלבז  חבר מועצת העיר   מודיעין-מכבים-רעות    יו"ר מודיעין חופשית

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות