חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך תבחרו את חברת ההובלות שלכם

 

הובלות הינו שוק רחב ותחרותי. מדי יום עשרות רבות של משפחות בישראל עוברות מקום מגורים. לצורך העברת הכלים והציוד קיימות חברות הובלה המתמחות בעניין. חברות הובלה רבות מספקות שירותי הובלות דירות, הובלות משרדים, הובלות משטחים ואף הובלות פריטים מיוחדים ויקרי ערך. רוב חברות ההובלות מספקות גם שירותי ביטוח הובלות. בעת החזקת ביטוח הובלות החברה תספק פיצוי כספי על כל נזק או שבר שייגרם בעת העברת הציוד.

 

לכן, בעת מעבר דירה, מומלץ לרכוש ביטוח הובלות, בדרך כלל בתוספת תשלום סמלי. כך המובילים ידאגו לשמור יותר טוב על הציוד שלכם ואתם תעברו דירה בראש שקט.

בשנים האחרונות קיימת התפתחות בשירותי ההובלה. החברות הגדולות בתחום מספקות לעיתים גם שירותי אריזה מקצועיים, שירותי אחסון הציוד במחסנים פרטיים, שירותי פירוק והרכבה, שירותי מנוף ועוד. כל שירות נוסף דורש כמובן תוספת תשלום. לעיתים קיימים דברים כמו "שירות לסטודנטים" בהם הסטודנטים זוכים להנחה מיוחדת.

איך לחסוך כסף בעת הובלה ?

כמובן שאפשר תמיד לרכוש שירותי הובלה של אנשים פרטיים, אך בשביל לזכות בהובלה בטוחה יותר עדיף להשתמש בחברה המתמחה בתחום. קיימות חברות הובלות יותר זולות הפועלות בעיר מסוימת וקיימות חברות הובלות בפריסה ארצית אשר ידאגו לספק שירות מקצועי יותר אך לקחת בהתאם. בסופו של דבר המחיר נקבע על פי מספר גורמים.

בין היתר, מהו סוג הציוד אותו נדרש להעביר? האם הגישה לאותו הציוד נוחה? כלומר האם בבניין יש מעלית ובאיזה קומה הינכם גרים? אלו רק חלק מהשאלות אותם ישאלו בשביל להעניק לכם הצעת מחיר מסודרת.

אם הינכם שואפים לחסוך כמה שיותר כסף אפשר להוציא את כל הציוד מהבית בכוחות עצמאיים ולהכין הכול מראש כך שחברת הובלות תוכל לשלוח אליכם משאית תואמת, להסיע את הציוד למקום המגורים החדש ולעזוב. המחיר יכול להיות תלוי רבות בגודל וכמות הציוד הנדרש להעביר. לעיתים יש צורך לשלוח משאית גדולה יותר או לבצע מספר נסיעות על מנת להעביר את כל הציוד בבטחה.

בחירת חברת הובלות

בשביל שמעבר מקום מגורים לא יהפוך לסיוט, חשוב לבחור את החברה הנכונה להובלת הדירה שלכם. כמו בכל שוק, גם כאן קיימים מובילים שלא ממש אכפת להם מהציוד האישי שלכם. הם חושבים שבעת פירוק הציוד מהמשאית אפשר לזרוק את הקופסאות איך שרוצים, כאילו מדובר באיזה שקי חול אטומים או לבצע פניות חדות כאילו הם במשאית ריקה.

בשביל לבחור בחברת הובלות שיודעת את העבודה חשוב לשאול שאלות בשביל לוודא שהצוות אשר מבצע את העברת הציוד האישי שלכם מנוסה, מקצועי ואמין. בנוסף, מומלץ לבקש מחברת הובלות המלצות של חברות או אנשים להם כבר סיפקו שירות בעבר.

ברשת האינטרנט גם כן לא חסרות המלצות בתחום ההובלות. חוץ מזה, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות בשביל לדעת מהם ההגבלות ויש לוודא שסוג הביטוח אותו קיבלתם מכסה את כל אשר נדרש.

המאמר מוגש באדיבות פורטל ההובלות של ישראל: http://www.moving-israel.co.il

פרץ13

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות