חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בלונים מתפוצצים לאירועים - להרמת האירוע

 

לאחרונה אנו רואים יותר ויותר את תופעת הבלונים המתפוצצים המככבים בחתונות ובאירועים שונים. אין ספק כי מדובר בתופעה מרהיבה ומהממת, אך מה הם הבלונים הללו? מאיפה הם ’נפלו’ עלינו ואיך הסתדרנו בלעדיהם עד היום?

 

הזיקוקים מהדור הקודם...

בעבר היו אטרקציות שונות לאירועים שכיום כמעט ולא נראה אותם. מדובר בזיקוקי דינור שהיו מרימים ומלהיבים את החבר’ה, אך כיום אנו רואים כמעט בכל אולם אירועים הפועל על פי התקנים המחמירים את שילוט האזהרה החד משמעית הקובעת כי אין להשתמש בזיקוקי די נור בתוך מתחם אולם האירועים, ובצדק, קיימת סכנה ממשית של כוויות ואף של הצתות במקרים חמורים יותר ועל כן באולם השומר על כל כללי הבטיחות לא תוכלו להשתמש בזיקוקים הללו. מלבד זאת, העלות הגבוהה של זיקוקי הדי נור שמתפוצצים ברגע ואין מהם הנאה לזמן רב, השפיעו אף הם על הלך הרוח הציבורי שגרם לחפש תחליף זול אך עדיין עם גורם הפתעה שירים את האירוע טפח מעל הקרקע שלא יהיה שגרתי ומשעמם.

האטרקציה הבטיחותית והמלהיבה ביותר!

אל דאגה, למרות שנאלצנו להיפרד מהזיקוקים המסורתיים שליוו אותנו במשך שנים רבות, מצאנו אטרקציה שמחליפה בהצלחה רבה את הזיקוקים הללו, מדובר בטרנד האחרון שהופך את הרגעים המיוחדים שבכל חתונה או אירוע לרגעים מלהיבים במיוחד ואלו הם בלונים מתפוצצים לאירועים.

הבלונים המתפוצצים מתוזמנים היטב ומתפוצצים ברגע המדויק תוך שמופעלים אפקטים מיוחדים של הבלונים הללו והם יוצרים אוירה מדהימה ומהממת באולם האירועים. ברגעים הללו לא נותר אף אחד מהאורחים לשבת במקומו. כל המשתפים עד האחרון שבהם שעדיין לא הצליח להתנתק מהמסך שלו או לחילופין, עדיין לא סיים את מנתו, כולם קמים ומצטרפים לריקודים ולשמחה.

לאילו אירועים מתאימים בלונים מתפוצצים ?

הבלונים הללו מתאימים לכל אירוע שהוא, בו אנו רוצים ליצור רגעים מיוחדים במינם בהם נעלה ונרומם את האווירה והיא תתלהט לרמה אחרת ממה שהייתה עד כה במהלך האירוע. לכן יכולים הבלונים הללו להתאים לכל מסיבה שהיא. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת או בר מצוה ובת מצוה וזה ממש לא משנה באיזה סדר גודל נחגג האירוע ומהי קשת הגילאים המשתתפים באירוע הזה. כל אחד מנער ועד זקן נהנה מההופעה הזו של הבלונים המתפוצצים.

בלונים מתפוצצים לחתונה

אין ספק כי את הבלונים המתפוצצים נפגוש בעיקר באולמות בהם נערכות חתונות. הבלונים לחתונות הן בדרך כלל בלונים אטומים בצבע לבן המפוצצים באמצעות שליטה מרחוק כאשר ברגע המתאים פורחים מהבלונים הללו בלוני הליום אדומים בצורת לבבות הממלאים את האולם בלבבות הפורחים המדהימים ויוצרים את הwow הרצוי.

כך קבלנו תחליף זול ביותר לעומת הזיקוקים זיכרונם לברכה שתם זמנם... כאשר האפקט המדהים שלהם יוצר אירוע בלתי נשכח. תשאלו את מי שכבר חווה אירוע עם בלונים מתפוצצים...

המאמר באדיבות מגנטוס – מגנטים לאירועים: http://www.memagnetos.co.il

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות